emiliaaekberg

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Emilia Ekberg - 19 augusti 2012 20:28

Hejsan svejsan!

Tyvärr så viste jag inte att videos man laddade upp högst fick vara 10 minuter... så jag kunde inte ladda upp Nagel tutorialen, men i morgon kommer '' The First Day In School Outfit '' ;D

Men jag kommer ladda upp en '' What's in my School bag '' oxå ;)

Men åååh vad jag längtar tills första dagen i skolan i morgon!

See yaa!

//Em♥

Av Emilia Ekberg - 19 augusti 2012 16:52

Hej! Idag är mitt internet riktigt segt! Asså när jag laddar upp videos så tar de åratal, almost old when the video is finished! xD är det så för er idag eller är det bara mitt internet? :P

Såhääääär jobbigt... hoppas det fixar sig snart, för ni kan väll knappt vänta på 3 videos?!

Men tyvär blev det ingen '' What's in my schoolbag video '' för jag hann aldrig köpa skolsaker idag.

Men ni får en '' Nagen Tutorial '' video en '' jag hoppar studsmatta '' video, och en '' dagens outfit & mina Girl-it böcker ''

OM!..... mitt internet slutar lagga nån gång! Kanske bäst att stänga av internet och sen sätta på det igen?

Men ååh.. videon har ju laddas hälften, och sen slutade den! ._.

SÅ JOBBIGT!

Humör: Iriterad!

//Em♥

Av Emilia Ekberg - 19 augusti 2012 11:52

Hejsan!

Eftersom det är ett riktigt tråkväder, och ingen sol så passar jag på att göra några ..... VIDEOS! yeeyyy!

En nageltutorial (nagellacket på mina naglar börjar gå bort). Och en...... '' What's in my school bag '' video! För skolan börjara ju i morgon..♥ Längtar suupermkt!♥

Vi ses!

//Em♥

Av Emilia Ekberg - 19 augusti 2012 08:36

Heej. Oj det blev något fel igår så det här inlägget sparades aldrig :/ aja men det här skulle stå kl 20:40 ungefär igår... Nu är jag hemma från Stockholm .Borta bra men hemma bäst som man brukar säga.. ;) men det har varit bäst i Stockholm på DN galan Oxå!! :D
Snart ska vi här hemma äta kräftor och sen paj och sen ost och kex :D mumms!
Men just nu latar jag väll mig mest.. Mådde ganska illa i bilen hem så när jag kom hem vilade jag, eller först tvättade ansiktet så jag skulle bli liiiiite piggare iallafall. Och nu lyssnar jag på..öm..vad heter den?! JUSTE! Typ " we are young " på radion :) det är så dåligt att dom aldrig sättet på Justin Bieber låtar! Men igår hörde jag faktiskt låten Live My Life med Justin!!! Haha, nu ska jag spela Subway surfers och vänta på att maten är klar, oj där ropade pappa att det är mat nu :D see yaa //Em<3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards