emiliaaekberg

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emilia Ekberg - 23 augusti 2012 20:34

Tjenare. Det blev ingen träning för mig ikväll, var så himla trött!   Och behövde vila...

Oj, vad stort jag skrev o.o

Men ska gå och lägga mig rätt så snart, i morgon är det en ny dag och då ska jag tävla i friidrott! :D

Och sen sova hos morfar & Britt-marie!   

Naajjsigt! ♥

Glöm INTE frågestunden!

See ya tomorrow!


//Em♥


Av Emilia Ekberg - 23 augusti 2012 14:42

Hej alla fina♥

Nu är jag med Sara, och vi sitter vid datorn. Vi kollade på lite bilder, och då såg vi dom här bilderna som vi tog innan sommarlovet!   

 

 

 

 

 

See yaa! ♥

//Em♥


Av Emilia Ekberg - 23 augusti 2012 08:37

Hejsan!

Om 7 minuter måste jag dra till skolan!   Men det är endå ganska roligt!   

Det reganr ute, så det är väll bara bra att inte sitta hemma och lata sig ?

I går var det den första ''RIKTIGA'' dagen i skolan, vi hade lite matte, lite svenska, musik osv.. ;)

Och samma idag, vi börjar skolan med att ha MATTETEST! O.O

Nu måste jag gå, se ya! ♥

//Em♥

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards