emiliaaekberg

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Emilia Ekberg - 4 september 2012 20:06

Heej, känner mig ganska bra nu, eller ja lite bättre iallafall..Men snuvan rinner! :(
Just nu kollar jag på " ung & bortskämd " det är toppen bra (y)
Och sen kl 21:00 så är det Svenska Hollywoodfruar ! ;D men hejdå<3 puss puss :*
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 4 september 2012 14:10

Grattis Beyonce! Du älskar Justin och Justin dig<3
Följ mig på Instagram. Jag heter Emiliaekberg (y)
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 4 september 2012 13:51

Tappade nyss en tand! :D tror nog det är den som har fått mig såhär sjuk...asså att den blev jätte lös en dag innan jag blev sjuk.

//Em<3

Av Emilia Ekberg - 4 september 2012 11:30

Hej... Har så himla ont i öronen... Halsen... Och är snuvig... :(
Det känns som om min "sjukdom" ALDRIG kommer sluta... Åhh...
Just nu kollar jag på Seven Heaven, asså Sjunde Himlen. Det är bra (y)
Inatt så fick jag sova nere på soffan för ibland så svimmar jag när jag har hög feber, och igår hade jag 39 grader i feber.. Det är mkt.. För mamma och pappa sover nere och då ifall det händer någonting så slipper jag skrika... x(
Men vi hörs!<3

//Em<3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards