emiliaaekberg

Alla inlägg under september 2012

Av Emilia Ekberg - 4 september 2012 11:30

Hej... Har så himla ont i öronen... Halsen... Och är snuvig... :(
Det känns som om min "sjukdom" ALDRIG kommer sluta... Åhh...
Just nu kollar jag på Seven Heaven, asså Sjunde Himlen. Det är bra (y)
Inatt så fick jag sova nere på soffan för ibland så svimmar jag när jag har hög feber, och igår hade jag 39 grader i feber.. Det är mkt.. För mamma och pappa sover nere och då ifall det händer någonting så slipper jag skrika... x(
Men vi hörs!<3

//Em<3

Av Emilia Ekberg - 3 september 2012 13:19

 Hej igen! Nu har jag varit i skolan och tagit skolfoto (fast jag är sjuk) och nu är jag hemma igen..

 

Jag fick typ snyta mig HELA tiden!!!!!!!! Åh... Och sen så fick jag sitta på mitt snytpapper när fotografen fotade för jag inte fick resa mig upp och kasta pappret för min lärare ... -.-

Men korten gick iallafal bra.   

Jag kanske ska ta kompisfoto med Julia och Sara och kaaanske med Emilia (Här är en liten randombild på dom haha, hittade ingen annan... men men...) Julia i brunt hår och Sara i ljust.   

Såhääär söta

Och här har vi Emilia som kanske ska ta kort med oss (y)  

Visst är hon för söööööt?!   

Hihi, Lööww yoouu.... Emilia och jag har varit bästisar enda sen vi var 1 ½ år!

Och här är min sista bästis..... TILDE♥♥♥

Hon flyttade hit så vi blev grannar när vi var ungefär 5-6 år (y)

En bild på henne☻

 

Så himla söt! Det ser ut som om hon har rosa dip dye på kortet xD ( hon har mörkbrun dip dye)


men nu ska jag se på film, den heter FAME -- >   den verkar AWESOME!   

Det blev väääldigt många bilder i det här inlägget men äsch, det är ju bara kul ? :D

Har det gött!

//Em♥

Av Emilia Ekberg - 3 september 2012 11:31

Tjena! Idag mår jag mycket bättre!

Men är fortfasrande sjuk och ska gå till skolan och ta skolfoto om en halvtimma   

Inför skolfotot har jag det här på mig ♥

 

En svart blus från JC - 200:-

Militärgröna Jeans med dragkedja längst ner på benen - 199:-

Och sen plattat hår ♥

Och smink för att min hy är väldigt blek nu när jag är sjuk.

Önska mig lycka till på skolfotot! :D'

//Em♥


Av Emilia Ekberg - 2 september 2012 19:32

Hej allihopa!  Nu har jag tagit en dusch och känner mig mycket mycket fräshare! (stavning)

I morgon är det skolfoto i skolan, men jag ska inte vara i skolan för jag är ju sjuk men jag kommer till skolfotot.   

Jag ska ha ett par gröna jeans, en svart blus och så...

Det kommer bli Perfecto manifico! Haha!   

Jag harit trött hela dagen... så blir det när man hasr 39 grader i feber, nyser typ hela tiden, är yr och har superont i huvudet, och är snuvig...

Ses!

//Em♥


Av Emilia Ekberg - 2 september 2012 13:39

Hej, har så himla ont i huvudet och är så yr satt jag måste ha en kall handduk på pannan... ;(
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 2 september 2012 10:21

Hej hej,

Vaknade kl 07:15 av att jag hade så ont i halsen (idag igen) och var jätte snuvig.

Åhhhh HATAR att vara sjuk/förkyld!

Men idag ska jag se på Dirty Dancing 1    

Och jag ska be mamma köpa Dirty Dancing 2!   

Men nu ska jag gå till tv'n och kolla på 1:an   

Ses!
//Em♥

 

Av Emilia Ekberg - 1 september 2012 23:08

Är så himla trött när jag är sjuk så Godnatt!
//Em<3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards