emiliaaekberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia Ekberg - 16 oktober 2012 20:58

Hej! Nu kollar jag på "ung och bortskämd" Final! Och nu säger dom den som vann och det var...JENNI! Jaa! :D nu blir det Svenska Hollywood fruar!
Puss!
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 16 oktober 2012 14:29

 

Av Emilia Ekberg - 15 oktober 2012 17:52

Här kommer en liten '' redigerad och klipp '' video på när jag svarar på ERA frågor!   

Om 15 min drar jag till gympan så.....ses!

 

Av Emilia Ekberg - 14 oktober 2012 16:47

Hej. Nu sitter jag, Alva och Emilia i Emilias bil och ska till gympan! Ses! :*
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 14 oktober 2012 11:51

    

Love me or hate me , you'r choice!♥

Kom med '' HEADER '' FÖRSLAG!

 



  

Av Emilia Ekberg - 14 oktober 2012 11:48

Idag när jag loggade in så kom det för mig, när kollade jag besökstatistiken senast? Och då gick jag in på den och jga såg att den 5'te oktober hade jag 53 unika besökare!   

 

Tack!

Och igår försökte jag lägga upp dom där ''höstbilderna på vattnet osv'' men det funkade inte... Ska prova idag igen   

 

Av Emilia Ekberg - 13 oktober 2012 18:02

...från kusinerna! Jag har tagit lite kort på vattnet där dom bor ? ?
Nu är vi på stan och ska köpa Kina mat från " Your Choice " SUPER MEGA GOTT! Jag ska ta nr 4, kyckling med cashewnötter & grönsaker , fast ej stark ;) sen ska vi kolla på Hamilton på film och äta godis, chips och popcorn! Bilder på vattnet kommer senare! Fast här får ninen bild på mina nya "glassnaglar"
//em?

Av Emilia Ekberg - 13 oktober 2012 18:02

...från kusinerna! Jag har tagit lite kort på vattnet där dom bor ? ?
Nu är vi på stan och ska köpa Kina mat från " Your Choice " SUPER MEGA GOTT! Jag ska ta nr 4, kyckling med cashewnötter & grönsaker , fast ej stark ;) sen ska vi kolla på Hamilton på film och äta godis, chips och popcorn! Bilder på vattnet kommer senare! Fast här får ninen bild på mina nya "glassnaglar"
//em?

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards