emiliaaekberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emilia Ekberg - 13 oktober 2012 11:45

Hej! Här kommer videon på det jag köpte igår:

Hope you like it!

 

Av Emilia Ekberg - 12 oktober 2012 17:04

Heej. Nu har jag varit en stund på stan och är strax hemma ;)
Jag kommer lägga upp antingen en liten haul video eller bara olika bilder på det jag köpte. Oj nu stannar bussen, måste gå av! ;D
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 12 oktober 2012 15:30

Hej nu är jag på bussen till stan. JAA Fredag!!! Mer inlägg på det jag köpte kommer ikväll puss!
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 11 oktober 2012 16:06

Rubriken talar! Jag fick ''B'' på engelskan idag! Jaaa          Untz untz untz..! 

Hahahahah!

Såhääääär nöjd! För man kan typ inte få ''A'' som är MVG när man går i sexan, på engelskan 

MEN ''B'' ÄR JU NÄST HÖGST! AAH :D Hahahhahah xD

Hoppas jag får ''A'' lite senare i terminen!

Här får ni alla ''bokstäver'' som betyder för de olika betygen:


F = Fail. (underkänt)

E = G (godkänt)

D = V (välkänt)

C = VG (välgjort)

B = VG + (väldigt bra gjort)

A = MVG (mycket väl gjort)


  ( dålig bild )


 





Av Emilia Ekberg - 10 oktober 2012 15:55

Guuuuud! Dom är ju bara sååååååååååå grymma!♥ Jag älskar Alexa! HHon är bara typ 6-7 år och sjunger så där vackert! Omg!

Sen är hon bara fööööööööööööör söt när hon sjunger dom höga tonerna ^^ Awwiieee ♥

Puss!


 

Av Emilia Ekberg - 9 oktober 2012 18:00

   Haha, gick in på Www.picmonkey.com och då ''stylade'' jag om mig själv! xD

Så kul!

Så nu ser det ut som om jag har mörk brunt hår och rosa dip dye xD ( i allafall på bilden ju )

Bilderna:

Som vanligt:     (inte världens finaste bild)

Med mörkbrunt hår:  


Med mörkbrunt år & dip-dye:    


Vilken passar bäst?

VOTE!♥


     



Av Emilia Ekberg - 9 oktober 2012 17:55

Hej. Skippade träningen idag. Var trött och frös     . Så jag satte på mig min One - Peace! ♥'

      

Ser lite hängig ut...Känns som om jag börjar bli sjuk...       

Ska äta nu . Ses! ♥

 

Av Emilia Ekberg - 9 oktober 2012 14:13

  Hej. Idag hade vi ett OFÖRBERETT PROV! I svenska. Det gick väll bra... Hoppas jag..   

   

Men sen så fick vi gå hem

Så nu sitter jag här och skriver... Tänkte avsluta frågestunden ni fick för typ 1 vecka sen.. såå..... INGA MER FRÅGOR EFTER KLOCKAN 15:00 IDAG!... Sen svarar jag på dom i en video i morgon ( tror jag )

Sorry att jag inte skrev någonting förutom '' On the way to gymnastic '' för jag och Tilde gjorde en video som sägs kommer bli till Justin Bieber! AAAAHHHH! Kolla in denna blogg www.swebeliebers.blogg.se för mer info! Då kommer en tjej som har bloggen klippa ihop olika videos och bilder som beliebers har gjort/tagit på högst 15 sekunder (y)

Och här är videon på mig och Tilde:

Hihi ♥ (skämms) xD nee då! Jag står för att vara en True Belieber! ♥

Puss!

 

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards