emiliaaekberg

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia Ekberg - 24 november 2012 13:09

Hej hej!
Jag är på friidrottstävling nu ;) det har gått bra. Snart ska jag och Felicia köpa lotter! ;) haha.
Hoppas vi vinner nåt xD puss :*

Av Emilia Ekberg - 23 november 2012 20:24

Hej hej! Förlåt att jag inte bloggat förns nu... Nu kollar jag på X-factor och äter godis! :D mumms!
I morgon ska jag tävla i friidrott på hemma arenan (y) hoppas det går bra ^^ ska tävla i 60.m och längd ;)
Ni får gjärna kika in på min instagram: emiliaekbergbieber och dagens_snyggaste_ungdomar ;)
Nu börjar x-factor igen! Ses! :*
//em?

Av Emilia Ekberg - 21 november 2012 14:21

Tjeena! Idag hade vi musik och då fick vi ett '' o-förberätt '' läxförhör ! :D Och det gick SUPER-DUPER-MEGA-BRA! :D haha

Fick 28/29  Och om man fick 26-29 rätt så var det beyget.............. '' A '' och jag fick ju 28 !!!!!!!! :'D Och det handlade om takter, rytmer, melodier, olika trum-delar, noter på piano, toner , olika länder där grupper kom ifrån (t.e.x Swedish house maffia , och PSY gangnamstyle)

Och sen idag så fick vi ett No-prov, fast det har man ju fått övat på. Och det handlade om astronomi (rymden, stjärnor, galaxer, månen , jorden och planeter) och det gick oxå SUPERBRA! 20/20!!!! Och ifall man fick alla rätt så borde det ju oxå vara ett A !

Men är VERKLIGEN suuuuuupernöjd! Alltså fick jag 2 A'n idag :'D

Bara så ni vet när jag gör ett inlägg UTAN bilder så är det från min mobil som har blivit så knäpp att man inte kan gå in på galleri och se bilderna... MEN ifall det är bilder så är inläggen antingen från mammas Iphone eller från datan !

Som nu, nu sitter jag vid datorn ;)

Ses! ♥

 

      

//Em♥


Av Emilia Ekberg - 19 november 2012 18:28

Vad jag kan blogga om förrutom vad jag har gjort under dagen! <3 snälla! TACK ALLA SOM GÅR IN PÅ MIN BLOGG VARJE DAG :* PUSS! Älskar er!

Av Emilia Ekberg - 18 november 2012 16:59

Hej! Idag har jag och Tilde bara letat efter hotellrum till den 22-23 april när det är Justin Bieber konsert! :D men åå ett hotell som är " golbens hotell i Stockholm " kollade vi på men då stog det " Alla rum från 22-23 april = slutsålda! " alltså redan NU i NOVEMBER 2012 var det helt slut på hotellrum.. Vi måste nog beställa rätt snart... !
Nu är jag påväg till träning. Ses! :*
//Em<

Av Emilia Ekberg - 17 november 2012 18:13

Av Emilia Ekberg - 17 november 2012 18:13

Av Emilia Ekberg - 17 november 2012 12:25

Nu ska vi göra Cupcakes! :D degen till ett av brödet håller På att gäsas ;)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards