emiliaaekberg

Alla inlägg under december 2012

Av Emilia Ekberg - 9 december 2012 20:49

 

Hope you like it :D

Av Emilia Ekberg - 9 december 2012 14:18

Och nu blir det EFTERRÄTT! :D

Av Emilia Ekberg - 9 december 2012 14:05

Hej! Gud vilken fin dag det är idag, men kall! Det är 18- men STOR sol hoss oss! ;) Nu är vi påväg till Sundbyholmsslott och ska äta julbord, vi är framme nu. Videorna på no mirror makeup challenge och sminkningen idag kommer ikväll! Puss!

Av Emilia Ekberg - 8 december 2012 20:27

Tack morfar och Britt-marie för den fina smink-boxen!!!! <3 den är super bra! :D TACK! (när dom var i Spanien, Teneriffa så köpte dom den här) :)

Av Emilia Ekberg - 8 december 2012 18:41

Nu är jag hos morfar och firar han, haha han är väll för normal på bilden ? xD <3 vi har druckit glögg och ätit pepparkakor och snart ska vi äta kvällsmat, mumms! Och sen är det några bilder på mig :) Hejdå!
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 8 december 2012 14:53

Nu är jag i kyrkan och ska lyssna på när Sebbe (min storebror) ska spela piano med en kör, fast det är inga kyrkliga låtar.. :) men jag lockade mitt hår och jag blev nöjd! ;) Sen ikväll ska vi till morfar och Britt-Marie och ska fira morfar :) han fyller år! GRATTIS! :D haha. Men vi hörs puss! :*

Av Emilia Ekberg - 7 december 2012 18:25

Hej hej Sara Gustavsson här, Emilias bästis. Jag ville skrivs ett inlägg nu eftersom Emilia är upptagen och vet inte att jag har hennes mobil. Så ja. Idag när vi körde anden i GLASET så kollade vi på en video som var på 5 tjejer som körde det, och anden gick in i en av tjejerna och den videon är sann, så vi blev livrädda och slutade att köra direkt.
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva?!
Jo juste jag har en sak till kolla gjärna min blogg :) fast jag skriver inget men om jag får fler följare ska jag nog börja igen!
Här är adressen: SaraGustavsson.bloggplatsen.se :)
Hoppsan nu är Emilia klar, så jag måste sluta
See you later alligator :D

Av Emilia Ekberg - 7 december 2012 16:26

Glad fredag allihopa! Nu sitter jag med Julia och Sara framför ljus och äter pepparkakor , och vi ska köra ANDEN I GLASET!! :D lääääskigt!! Haha! Men nu ska vi köra, puss! :*

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards