emiliaaekberg

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Emilia Ekberg - 6 januari 2013 14:44

Hej, i morse så ställde jag faktiskt klockan på 9 för jag kan nt sova för länge nu när skolan börjar på tisdag. Jag satte på vatten-kranen till badkaret och tog ett litet bad tills jag började känna mig yr. Då duschade jag i kallt vatten istället, och då blev det bara värre, jag blev bara yrare och yrare (om man säger yrare, haha, kanske mer yr) och då gick jag ut ur duschen för det kändes som om jag skulle svimma, jag började att se vitt, och var nära att svimma, så jag ropade på pappa och mamma. Sen så var det nära att jag kräktes. Usch, vilken jobbig morgon/förmiddag. Men nu mår jag bättre. Jag fick ett litet eppelepsi-anfall. Det har hänt 4 gånger innan, och det är hemskt..! Och det har hänt 1 gång innan i duschen. Men jag hoppas att ni mår bra iallafall. På tisdag börjar skolan, vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Haha, jo men jag längtar faktiskt lite till skolan endå :) puss&kram <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards