emiliaaekberg

Alla inlägg under januari 2013

Av Emilia Ekberg - 18 januari 2013 18:25

Hej alla!
Idag så räder freeeedaaag! HELG!
Men imorgon måste jag gå till skolan halv 10 för att det är öppet hus... -.-
Och då ska vi spela upp en scen från Rasmus och Jasmine :)
"Den kända balkong scenen" som lärarna säger.. (?)
Idag efter skolan skulle jag gått till fritidsgården, men ingen av tjejerna kunde eller skulle dit, så jag var med Tilde istället :) Ni som inte vet undrar säkert varför Tilde inte gick med mig, men hon går i 5an och det är bara 6or som får vara där, fattar inte varför bara 6-orna får vara där igentligen.. ?
Men jag och Tilde hade det kul som vanligt , först satt vi med mobilerna och bara, ja chillade. Sen så kom mamma hem med en buddapest-bakelse. Gillar igentligen inte såna, fast den var god!
Seeee yaaaaa!
(Min bakelse ser mycket större ut än tildes, men hon hade redan börjat ätit haha)

Av Emilia Ekberg - 18 januari 2013 07:56

Åh Gud vad jag har träningsvärk..
Har knappt tränat på typ 2 månader.
Idag fick det bli ett tidigt inlägg istället för ett sent igår :) Snart har vi bild, kul! :D hejdå :*

Av Emilia Ekberg - 16 januari 2013 19:55

Förlåt för att jag nt skrev nåt igår, hade fullt upp. Vi övade hela dagen till Romeo och Julia teatern :) Och idag kl 8:10 hade vi första föreställningen! :D Alla var såklart lite nervösa, men det gick bra :) Kl 10 ungefär hade vi vår andra föreställning och den gick oxå bra, då var nervositeten lite lägre iallafall ;) Sen så kl 17:30 spelade vi för föräldrar, släkt och vänner :) Och såklart så var alla spända över att visa upp för föräldrarna , men jag tycket att den föreställningen gick bäst! Och jag var jätte nervös så hela min hand skakade första gången, men låtarna som jag, Emilia, Sara, och Julia sjöng gick jätte bra, och mina repliker satte jag bra. Så jag är jätte nöjd. I morgon kl 9 ska vi ha den sista föreställningen :) ska bli kul, men endå tråkigt att det är sista gången.
(Fick rosen av min familj)

Av Emilia Ekberg - 15 januari 2013 18:54

Tja! Nu sitter jag och kollar på när Amanda, Sarah, Sara, Mathilda, Isa och Felicia värmer upp till deras "häcklop" ;) haha. Det är friidrottstävlig :) men jag kunde inte tävla, för jag har ont i halsen. Önska dom lycka till! ;)
Puss :*

Av Emilia Ekberg - 14 januari 2013 14:37

Tröja: Vitt linne med lite genomskinligt på axlarna. JC - 99:-
Byxor: Blåa vanliga jeans. Kappahl - 149:-
Accessoarer: Kors-halsband. BikBok - 59:-
Hår: Bara helt vanligt.
Smink: mascara, läppbalsam.
Look: Vardagslook, haha kommer nt på nåt annat xD

Av Emilia Ekberg - 12 januari 2013 17:02

Hej hej! Idag har det varit en lugn dag, hoppas på att jag blir frisk tills på måndag iallafall. Men kände av lite halsonda i morse. Suck.
Idag så har jag för det mesta bara kollat på tv, andra avenyn och spelat lite yatzy med mamma. Om 10 minuter ungefär ska vi kolla på smurfarna :D på kanal Viasat family, alltså ej den tecknade varianten såklart. :)
Hahahaha, den verkar så bra xD jag såg den på bio för jätte längesen , så kommer typ inte ihåg så mycket av den. Men ja, dagarna rullar på och på onsdag är det redan föreställning av Romeo och Julia (fast Rasmus och Jasmine) i skolan! Usch vad läskigt! Redan onsdag! Måste öva på mina repliker.. :s

Av Emilia Ekberg - 11 januari 2013 14:24

Hejsan! Idag mår jag mycket bättre, fast jag har ganska hög feber. Typ 38 grader. Inatt hade jag 39, så det har ju sjunkit sen dess iallafall :)
Idag har jag bara legat i sängen och kollat på tv. Inte mått illa alls faktiskt. Just nu kollar jag och mamma på Extreme Home Makeover, det är jätte bra! Vet inte vad jag ska skriva mer, det är rätt svårt när man inte gör något om dagarna nu när man är sjuk.. Suck..

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards