emiliaaekberg

Alla inlägg under januari 2013

Av Emilia Ekberg - 5 januari 2013 13:39

Hej allihopa! Nu sitter jag i Bilen påväg till Stockholm först träffa mina små-kusiner (mina yngsta) Ebba och Cornelia. Det är första gången jag träffar Cornelia :) hon föddes för lite mer än en månad sen :) åh det ska blir så roligt :D

Av Emilia Ekberg - 4 januari 2013 20:34

Idag har jag nt direkt gjort så mycket, varit med Tilde och kört Just Dance 4, och den gick vi till Ica Maxi och köpte present till tildes lilla-syster Amie som fyllde 1 år igår. Sen så åkte Tilde till sin pappa och då fortsatte jag att kolla på andra avenyn, asså den är sååå bra! Hela serien! Fast jag kommer få sitta ett tag och se .. Ifall jag ska se hela. Men det ska jag! Det är 200 avsnitt och varje avsnitt är 25 minuter ungefär , då blir det 200 gånger 25 = 5000! 5000 timmar !!!!! Haha! Och om ett dygn är 24 timmar , 5000 delat på 24 = 208, alltså tar det 208 dagar för mig att se hela serien! :o haha! Nämen, att jag orkar räkna nu på lovet ?!

Av Emilia Ekberg - 4 januari 2013 19:58

...but i love you..

Av Emilia Ekberg - 3 januari 2013 17:40

  

  1. Ja, eftersom jag blev tillsammans med en , ja.
  2. Ja.
  3. Ja, det tycker jag :)
  4. Tror nog när jag och Tilde fick Justin Bieber biljetter, och då hoppade jag och Tilde studsmatta kl 9:00 i pyjamas och skrek av glädje! Haha, glömmer aldrig det!
  5. Jag vet faktiskt inte, Att bli dumpad tror jag.
  6. Ja helt klart.
  7. Japp, och det är att våga mer (inom träningarna) och att om nån bestämmer STARKT över mig ska jag säga nej och inte den låta sig bestämma över mig.
  8. Konstig fråga, jag sitter ju här.
  9. Aa, absolut.
  10. Inte med många och inte direkt ''stort'' bråk, utan isåfall tjaffs med samma. Men det kommer nog inte hända mer.
  11. Ja.
  12. Kan nog inte svara med dom ''3 bästa'' låtarna, utan isåfall är det Justin Bieber's album som släpptes under 2012, Believe. Och alla låtarna är så bra!
  13. Nä..
  14. Ja !
  15. Absolut, det tycker jag.

  

Av Emilia Ekberg - 3 januari 2013 17:18

Tänker ni samma sak som mig?

VART TOG ALL SNÖ VÄGEN?!

Liksom ena dagen så var det alldelles fullt av snö på marken, men poff så var all snö borta!

Det gick så fort! Haha.. Lite konstig uppdatering, men men..heh..

Men jag fattar inte att det har gått från typ 10- grader till typ 5+ grader på bara några dagar!  Helt sjukt!

Jag har även märkt att när jag gör många inlägg kollar fler folk på min blogg, men det kanske kommer upp på ''bloggplatsen's hemsida'' vilka som senast har skrivit ett inlägg och då så klickar folk på den bloggen , eller ? Så tror jag ska börja blogga lite mer under dagarna, men kan ni komma på något bra att blogga om isåfall? Vill ni ha typ ha råd om saker, ska jag göra ''veckans-blablabla'' , eller kanske tillochmed en novell? Det bestämmer ni. Jag älskar verkligen er som kollar på min blogg.

 

Av Emilia Ekberg - 2 januari 2013 20:56


         

Vi har precis bokat en resa till TURKIET i sommar!

(bilderna är på där vi ska bo, hotellet, stranden, poolerna osv..)

Åh, jag längtar så himla mycket! Vill att det ska bli sommar nuuu!

 Och sen blir det Barcelona med morfar och Britt-marie i maj oxå! Och så blir det ju Justin Bieber konsert, åh 2013 kommer att bli bäääst! ♥


Idag har det blivit rätt med många inlägg (med många bilder) men jag hoppas att ni

har gillat det! Att jag har uppdaterat mycket , alltså :)

Idag så åkte jag och pappa till Ica Maxi och då köpte jag Spotity Premium!

Och när vi kom hem så lyssnade jag på det, jag hade mobilen i min iphone-högtalare ;)

Det blir superbra ljud!

Och sen så har jag kolalt på 3 ''Andra Avenyn'' avsnitt, dom är ju bara så bäst!

Ska nog kolla på flera i morgon ifall jag inte har något att göra.

Imorgon ska jag fixa ett nytt pass hoppas jag blir ''fin'' på kortet..

Vi höres!..

Av Emilia Ekberg - 2 januari 2013 14:59

 

   

 

 

     

 

   

     

 

Det blev några ''fina'' bilder iallafall.. Dom flesta som jag tog blev väldigt väldigt suddiga.. Men men.

Ps: Idag kommer det att komma väldigt många inlägg så ni vet! Men det gillar ni väll?


Kram<3


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards