emiliaaekberg

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Emilia Ekberg - 2 februari 2013 16:12

~This world is on fire~


      


 


   


  








Av Emilia Ekberg - 2 februari 2013 13:11

Hej! Efter jag hade skrivit inlägget imorse så kollade jag på andra avenyn på Swefilmer i en timme ungefär, lite mer. Sen så gjorde jag en god frukost och efter det hoppade jag i ett varmt bad med ansiktsmask och lyssnade på Justin biebers nya akustiska album. Asså man dör ju så bra den är!! :D <3
Efter det så dammade jag faktiskt mitt rum ;) Och senare idag tänkte jag plocka undan alla saker i mina skrivbordslådor för att vi ska slänga eller sälja mitt skrivbord, vill inte ha det, det tar bara massa plats och samlar saker på det.. Haha. Men vi ska åka till Jysk i morgon kanske och kolla efter ett nattduksbord istället.
Och säkert kommer jag fota lite oxå, haha! Det blir ingen slapp-lördag mig mig inte! Tror vi kan glömma den där 3-saker- som-jag-måste-göra-under-dagen-fast-inte-orkar-listan. För det lär bli fler saker än 3..

Av Emilia Ekberg - 2 februari 2013 09:16

Låt rubriken tala..
Har faktiskt ingen blekaste aning vad jag kan hitta på idag!
Kommer väll sluta med att jag sitter vid datorn eller mobilen hela dagen..
3 punkter jag vill göra idag:

?Det är rätt soligt och fint ute så jag kanske ska ut och ta lite kort ? Det är alltid lika roligt!
Fast snön är ju snart borta så jag väntar nog tills all snö är borta!

?Ska nog hjälpa pappa att röja undan alla kartonger som står där nere. Fast det är så mycket..

?Städa! Men...nej...

Som ni ser så kommet det sluta med att jag endå sitter vid mobilen.. Oj kom på nu att jag har skrivit med iphonen upp&ner, haha! Men jag får väll hitta på någe..

Tog lite kort på "vatten-bubblor" igår! Hope you like it!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards