emiliaaekberg

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Emilia Ekberg - 3 februari 2013 22:16

I morgon är det den jobbigaste dagen på hela veckan, måndag.
Så nu måste jag gå och lägga mig så jag får den skönhetssömn man behöver! Haha!
Nej men, godnatt! <3

Av Emilia Ekberg - 3 februari 2013 13:07


 




Om ni vill säga frågan till mig på instagram så heter jag Emiliaekbergbieber. Jag har lagt upp en bild som ni kan ställa er fråga där om ni vill, eller här i kommentarerna! ♥


Av Emilia Ekberg - 3 februari 2013 12:46

  Vad tycker ni? Jag tycker den blev vädigt fin och jag blev nöjd med den! Jag kommer att starta med en frågestund varje söndag som håller på i en vecka, och ifall jag får mer än 5-10 frågor så svarar jag i ett videoklipp!

Så fråga på!

Jag har även tänkt att jag skriver så mycket om t.e.x, igår gjorde jag det, och idag ska jag göra det, i morgon ska jag göra det, bla.bla.bla Jag tycker det är lite tråkigt iallafall, kan ni hjälpa mig med att komma med olika förslag? Då skulle jag bli jätte glad!

Ni kan även komma med olika förslag på vad jag kan göra för videos! ;)

Men vi hörs! ♥


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards