emiliaaekberg

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Emilia Ekberg - 9 februari 2013 20:27

Hejsan! Veckans köp kommer imorgon istället och såklart Veckans frågestund! ;) den skulle kommit idag ju, men har inte varit hemma på hela dagen, och sen när jag väl satt vid datorn och redigerade den så behövde Sebbe datorn för han skulle göra nån läxa.. Men ja, den kommer imorgon! Eller sent ikväll. :)
Ville bara säga det. Nu kollar jag på melodifestivalen, vem hejar ni på ;)
Hejdå <3

Av Emilia Ekberg - 9 februari 2013 14:00

Hej, idag skulle jag varit med på friidrottstävlingen, men jag har sträckt mig i ryggen ch när jag provade gå ner i startblocks-ställning hemma så kände jag direkt i ryggen :/
Men jag och mamma åkte ner dig och heja på gruppen iallafall! (Mamma är tränare)
Nu är vi påväg till pappas jobb, K-rauta för att dom har mässa elle ja typ öppet hus, och då är min bror och hans band där och sjunger och spelar ;) om ni vill lyssna på en egen låt dom gjort sök på youtube typ: rytmus Örebro - dom som aldrig slåss.
Låten heter dom som aldrig slåss.
Sen ska vi åka till Jysk och kolla på ett nattduksbord till mig, ska ju ta bort skrivbordet. Men ja, nu är vi framme.
Ses! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards