emiliaaekberg

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Emilia Ekberg - 15 februari 2013 23:45

Hej! Veckans outfiter kommer imorgon istället, för att jag hann inte idag, det är så sent nu. Och jag måste göra det inlägget på datorn, det är därför. För annars kommer inte alla bilder upp ifall man för ett mobil-inlägg, men jag hoppas ni inte blir för besvikna ;)
Godnatt! <3

Av Emilia Ekberg - 15 februari 2013 19:38

Hejsan alla! Idag är det fredag och början på sportlovet!!! ;D
Idag efter skolan så var jag med Julia, vi bakade drömtårta, mumms!
Den vart faktiskt jättegod!
Men sen kom vi på att man behövde 4 ägg, fast vi bara hade 3 så o fick vi gå till affären och handla ägg (y"
Haha fast det bara brukar ta typ 4-5 minuter att gå dit tog det typ 13 minuter xD vi hade snöbollskrig typ ;)
Vi blev väldigt stolta över oss själva att ha bakat en sån fin och god rulltårta, haha ;)
Men den var iallafall jättegod!
Och det var en rolig fredag med Julia!
- snart kommer veckans outfiter!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards