emiliaaekberg

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Emilia Ekberg - 18 februari 2013 20:47

Hej hej! Nu på sportlovet så kommer jag inte göra mycket alls, bara vara hemma kolla film och så, säkert vara med nån oxå. Men på fredag ska jag och mamma ta tåget till Stockholm! ;) Vi kommer gå runt där, shoppa på hollister för första gången! Har alltid velat åka dit! Hoppas det finns kläder som jag kan ha bara.. hehe.. Ni som har varit där, finns det xs ? ;)
Men ja vi ska gå där och shoppa, fika på NK har vi bestämt, få se om vi ser några kändisae där, haha ;)
Nu kollar jag på Familjen Annorlunda och snart Top Model Sverige!
Ni får ha det så bra! Ses! <3

Av Emilia Ekberg - 18 februari 2013 13:32

Äter du kallas du tjock.

Äter du inte kallas du anorexia-barn.

Har du smink kallas du fjortis.

Har du inte smink kallas du ful.

Pluggar du kallas du nörd.

Pluggar du inte kallas du dålig.


Hur kan man vara sig själv när alla klagar på än vad man än gör?

Jag är iallafall den jag är och ingen kommer att få ändra på det!

Var stolt över dig själv. ♥


  


Puss på er  ♥



Av Emilia Ekberg - 18 februari 2013 09:04

Igår fick jag ett besöksrekord på 54 unika besökare! Helt sjukt jämfört med vad jag hade innan, 30 nån stans där!
Idag så kommer det kanske upp en video på alla mina smycken eller hur jag plattar mitt hår ;) så håll utkik!
Ska bara säga att jag tycker det är mycket mycket roligare att blogga nu när jag har fler läsare! Tack!
Ska kanske till Jysk med pappa och kolla om det finns ett gammaldagsrosa örngott till min säng. Kommer nog ringa till Tilde oxå så ;)
Ha det bra!
Puss! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards