emiliaaekberg

Alla inlägg den 19 februari 2013

<3

Av Emilia Ekberg - 19 februari 2013 22:58

Ville bara säga godnatt! Men sluta inte att läsa min blogg! Jag uppdaterar ju er varje dag så varför kollar inte alla 54 som kollade för ett tag sen? Snälla, det är mycket roligare att blogga när fler kollar på det! :)
Men aa, ville bara säga det.
Godnatt! <3

Av Emilia Ekberg - 19 februari 2013 16:50

Hej hej! Idag var jag och pappa på en möbel och inrednings affär som heter Underbara hem. Vi kollade efter några ljusstakar eller nån ljuslykta och det hittade vi! :) vi fick även med oss lite smått och gott :)
En tavla för 79 kr ! ;D jätte fin och jätte billig!
En liten ängel i sten för 25 kr.
En ljuslykta för 79 kr.
Och en pedistal (ett bord typ) för 129kr.
Så det var bra köp tyckte jag!
Allt dethär som jag har köpt i söndags och idag och kommer köpa under veckans får ni ju se på "veckans köp" på fredag! Denna vecka kommer det bli många saker! Eftersom vi både varit på IKEA, Underbara hem, och så ska jag och mamma till huvudstaden Stockholm på fredag! ;) då blir det shopping!
Nu sitter jag och myser i min soffa med tända ljus. :)
Men vi hörs! Puss! :*

Av Emilia Ekberg - 19 februari 2013 10:46

Det du behöver:
Vanlig mild yoghurt.
Frusna hallon som du tinar upp i mikron i 30 sekunder då de blir halvt varma och halvt frusna.
Och müsli.
Sedan lägger du på lite socker om du har vanlig yoghurt.

Enkelt och supergott! ;)

Av Emilia Ekberg - 19 februari 2013 09:30

The best things in life aren't things -

Det bästa sakerna i livet är inte saker.
Var nöjd med det du har, det finns fortfarande människor som inte ens har en mamma eller pappa. <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards