emiliaaekberg

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Morning morning!

Av Emilia Ekberg - 20 februari 2013 10:21

God morgon på er alla!
Idag kl 12:30 så ska jag gå till morfar och Britt-Marie och äta lunch där, och sen vid 17:30 så är det gymnastik-träning! Äntligen kan jag vara med!
Jag kunde ju inte vara med pga min sträckning i ryggslutet eller bäckenet/höftbenet.. Men sen så var jag och mamma hos en sjukgymnast och då visade det sig att mitt ena bäckenet/höftben hade åkt högre upp än det andra, och då så fick han knäcka tillbaks det :o Jag vet att det låter läskigt men det det kändes inget som tur var :)
Sen så satte han en typ konstig tejp på ryggen så det skulle läka snabbare xD men nu kan jag äntligen träna :)
Men vi hörs, puss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Ekberg - 12 mars 2014 10:24


Hejsan! Det var ett tag sen nu, men jag har inte orkat. Har träningar 4 gånger i veckan, gör videos varje dag på videofyme, har massa läxor & skolan. Så, jag hinner inte. Jag känner att jag inte orkar blogga på bloggen mer, så jag kommer ta en bl...

Av Emilia Ekberg - 6 mars 2014 18:40

Vi hade "work shop day" hela dagen i skolan idag! :D Det menas med att alla som har SotA får vara i alla grupper och träffa en "artist" som ska berätta om t.ex. om sitt liv som musiker osv! ;) Men det var iallafall jätte skönt att inte ha några lek...

Av Emilia Ekberg - 4 mars 2014 08:22

Marikblå stickad: Gina Tricot, 249kr Vita jeans: KappAhl, 149kr ...

Av Emilia Ekberg - 1 mars 2014 21:37

Tänk att han är 20 år nu! Har inte fattat än att han inte längre är en tonåring! Har har växt och utväxlats genom alla sina år. Allt började med en video på youtube, inte något tv-program, x-faktor eller annat. Han satt där på en trappa, med en vatt...

Av Emilia Ekberg - 1 mars 2014 14:24

Hej på er! Nu är det friidrotts-tävling i Norrköping! Har tävlat i 60.m och kom 2:a, med nytt pers på 8:62! :D Snart taggar jag 200.m, halv 5... Men jag & min kompi Mathilda tog en sväng till Lager 157! Så där köpte vi lite saker, det kommer e...

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards