emiliaaekberg

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emilia Ekberg - 24 februari 2013 21:01

Hejsan! Nu kommer alla bilder som jag och Tilde tog igår! Titta och njut :)


                                           


Kram från oss ♥

.

Av Emilia Ekberg - 24 februari 2013 14:58

När vi kom till Tuna park så började det kl 2, vi kom dit 2 minuter över 2, och då hade Awa redan sjungt en låt, och sen visade det sig att hon bara skulle sjunga 2 låtar! :( dåligt..
Så jag och Tilde kollade runt lite på STOR-rean. Alla saker var nästan rea! ;) jag köpte ett halsband på Ur & Penn för 20kr. Allt där var för 20kr, så det var bra :) nu ska vi till Tilde och fika, puss :*

Av Emilia Ekberg - 24 februari 2013 13:58

Hej! Nu är jag och Tilde påväg till Tuna park för att se Awa från x-faktor ;D det ska bli kul!
Jag kommer lägga upp bilderna ikväll, det LOVAR jag!
Men vi ses!
Puss :*

Av Emilia Ekberg - 24 februari 2013 09:21

Hej! Jag vaknade precis, men Tilde sover fortfarande :) Vi hade jätteroligt igår, vi skrattade jätte mycket till typ alla som sjöng på melodifestivalen, speciellt ettan och fyran :'D
Och idag ska vi nog inte göra så mycket, ladda upp bilderna som vi tog ute igår, kolla på film, typ gå hem till Tilde osv :)
Men ja, ni får ha en bra söndag allihopa! Och jag och Tilde, och många till som har eller ja, (hade) sportlov måste njuta nu, för nu är det sista dagen på sportlovet, buhuu..

Av Emilia Ekberg - 24 februari 2013 00:30

Vi såg nyss klart Vi hade iallafall tur med vädret, den var jätte bra ;)
haha, men vi ska sova nu.
puss puss :*
Godnatt från mig och Tilde!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards