emiliaaekberg

Alla inlägg under februari 2013

Av Emilia Ekberg - 22 februari 2013 14:26

Var nyss på hollister och köpte 1 tröja, 1 par byxor och en rollon-parfym ;D
Sjukt nöjd! Har även shoppat lite mer saker! :) nu så sitter vi och ja, vilar och jag dricker en smothie. Vi har shoppat massor men än är inte dagen slut ;)
Vi åt kinamat på en kinarestaurang, det var jätte gott!
Puss, Emilia :*

Av Emilia Ekberg - 22 februari 2013 10:47

Hej, nu sitter jag på tåget mot Stockholm med mamma för storshopping! Vi är framme snart och då ska vi väll shoppa lite och sen äta nån lunch där och sen ska vi fika på NK! ;D och shoppa mer.. ;)
Det kommer blir en rolig dag och med mycket shopping! Snacka om att vi kommer vara trötta i kväll!
Och första gången jag kommer shoppa på Hollister ;D
Hoppas ni får lika roligt som vi kommer få! :D
Ses!

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2013 21:24

Hej!
Nu sitter jag i min sköna sköna sköööna JUSTIN BIEBER tröja kollar jag på friidrott på tv och har gjort en god frukttallrik som jag har ätit upp nu xD
VÄÄÄÄLDIGT gott! Känner mig nyttig.. Haha!
Det är XL-galan på tv som vi kollar på. Vi skulle åkt dit med vår friidrotts-klubb och springa stafett med vårt friidrottslag, men vi fick inte ihop något lag :/
Jag längtar jätte mkt tills imorgon när jag och mamma ska till Stockholm och shoppa loss! ;D haha! Men jag bloggar mer imorgon! Puss :*

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2013 17:18

När vi kom till cubus var det bara vi och några andra som vi kände där, det var ungefär 30 minuter kvar tills själva "Justin bieber kollektionen" skulle öppna. Folk började komma lite smått men sen när kl var 10 i 3, 10 minuter kvar så var det kaos typ. Alla stog och trängdes, vi som hade stått där i 30 min ungefär hamnade åt sidan, och väl när dom öppnande sprang alla och tog typ ett av varje klädesplagg, det var kaos. Det var vissa personer som bara hade stått där och liksom trängst fast dom inte köpte någonting sen endå... Men jag köpte iallafall en grå hoodie med "I <3 Justin bieber" tryck på, och ett "believe" halsband i silver :D ska köpa mer imorgon i Stockholm om det finns kvar :) och när man hade köpt något fick man Justin bieber påsar :'D
det kommer komma 2 till gånger där dom kommer att sälja mer :)
Men här har ni bilder på det jag köpte. På 1a bilden har ni påsarna ;)
Kram <3

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2013 17:18

När vi kom till cubus var det bara vi och några andra som vi kände där, det var ungefär 30 minuter kvar tills själva "Justin bieber kollektionen" skulle öppna. Folk började komma lite smått men sen när kl var 10 i 3, 10 minuter kvar så var det kaos typ. Alla stog och trängdes, vi som hade stått där i 30 min ungefär hamnade åt sidan, och väl när dom öppnande sprang alla och tog typ ett av varje klädesplagg, det var kaos. Det var vissa personer som bara hade stått där och liksom trängst fast dom inte köpte någonting sen endå... Men jag köpte iallafall en grå hoodie med "I <3 Justin bieber" tryck på, och ett "believe" halsband i silver :D ska köpa mer imorgon i Stockholm om det finns kvar :) och när man hade köpt något fick man Justin bieber påsar :'D
det kommer komma 2 till gånger där dom kommer att sälja mer :)
Men här har ni bilder på det jag köpte. På 1a bilden har ni påsarna ;)
Kram <3

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2013 14:45

Hej! Nu är vi på Tuna park och bara går och väntar på att JUSTIN BIEBER collectionen ska börja!
Ska köpa lite grann , men ska köpa mer imorgon i Stockholm (y)
Puss :*

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2013 12:30

Nä, nu har vintern varit alldeles för lång, nu vill jag ha sommar!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards