emiliaaekberg

Alla inlägg under februari 2013

Av Emilia Ekberg - 18 februari 2013 09:04

Igår fick jag ett besöksrekord på 54 unika besökare! Helt sjukt jämfört med vad jag hade innan, 30 nån stans där!
Idag så kommer det kanske upp en video på alla mina smycken eller hur jag plattar mitt hår ;) så håll utkik!
Ska bara säga att jag tycker det är mycket mycket roligare att blogga nu när jag har fler läsare! Tack!
Ska kanske till Jysk med pappa och kolla om det finns ett gammaldagsrosa örngott till min säng. Kommer nog ringa till Tilde oxå så ;)
Ha det bra!
Puss! <3

Av Emilia Ekberg - 17 februari 2013 23:58

53 st nu! Woop woop! ;)

Av Emilia Ekberg - 17 februari 2013 23:24

Tack till nästan 50 st unika besökare!
Ni kanske inte tycker det är så mycket direkt, men med ett besök-rekord på 30 ungefär innan så är det rätt bra ;) fortsätt så snälla! Blir jätteglad! <3
Puss och godnatt!

~dröm om morgondagen~

Av Emilia Ekberg - 17 februari 2013 21:23

Nu har jag gjort klart mitt rum och är mycket mycket nöjd över reslutatet!

Som sagt, det är lite shabby chic stil. Det är inte helt klart än, det fattas en tavla, några ljuslyktor och en ny mer gammal-dags spegel på väggen :) Men annars är det helt klart!

Är super nöjd! Jag trivs verkligen som en fisk i vattnet eller som Emilia Ekberg i sitt ''nya'' rum ;)


           

   

Av Emilia Ekberg - 17 februari 2013 16:50

Hejsan!! Nu har vi varit på Ikea i ungefär 3 och en halv timme och hunnit med massor! Både köpt saker till mitt rum, det kommer vara shabby chic stuk i mitt rum! Inte helt såklart men med några detaljer och möbler! ;)
Här har ni några bilder på stilen shabby chic.
Puss! <3

.

Av Emilia Ekberg - 16 februari 2013 19:54

Av Emilia Ekberg - 16 februari 2013 19:51

I denna video kommer det vara det jag har köpt, gätt eller fått.

Hope you like it! ;)

Av Emilia Ekberg - 16 februari 2013 19:44

Hej hej! Idag har jag inte direkt gjort så mycket. Spelat in 2 videos, en som kommer upp om 7 minuter och en som kommer upp i morgon!

Och så har jag tänk på hur jag ska mublera och göra om mitt rum.

I morgon ska vi till IKEA i Västerås och köpa några nya möbler och saker till mitt rum, så det blir bra, för nu har jag gått och väntat på att göra om i mitt rum litegrann. Inte med väggar eller golv och så, men med vissa möbler! :)

Snart ska vi äta hemmagjord pizza och melodifestivalen börjar om en kvart, så hejdå!

Puss ♥


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards