emiliaaekberg

Alla inlägg under februari 2013

Av Emilia Ekberg - 7 februari 2013 19:48


HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!! ;'D

Av Emilia Ekberg - 6 februari 2013 16:43

Jag tycker nästan att alla är på Diss men om man måste välja en Hiss så är det nog dom från Cubus 299:-


 

Ni får självklart kommentera vad ni tycker!

Av Emilia Ekberg - 6 februari 2013 16:26

Och jag som trodde snön skulle smälta bort?

Det kommer ju bara mer och mer snö! Åh, att det aldrig kan bli sommar snart :(

Men det som är kul är att man fortfarande ´kan kasta snöbollar på varandra ;)

Haha, idag efter skolan så hade jag och några från min klass typ ''snö-bollskrig'' eller ja, vi kastade snöbollar på varanda, det var jätte kul! Jag råkade träffa en som heter Filip i huvudet, men som tur gick det bra xD haha!! Och då var det liksom ''alla mot en'' och jag var såklart den som var ''en'' ...

Så när jag kom in var jag helt blöt i håret.. xD

Så det är rätt kul med snö iallafall! :)

Nu har jag fått många frågor till min frågestund, men vill få mer frågor! :D kom igen, det är 4 dagar kvar, några till vill jag ha!

Och imorgon har vi det sista Nationellaproven i svenska, hoppas det går bra!


Puss&hej! ♥

PS: Det här kommer jag att göra 1 gång i veckan från och med idag.



  1. Veckans låt - måndagar.
  2. Veckans citat + en passande bild - tisdag.
  3. Veckans Hiss eller Diss - onsdag (den kommer om 10 min ungefär)
  4. Veckans roliga video - torsag.
  5. Veckans outfiter under skoldagarna - fredag. (den börjar nästa vecka)
  6. Veckans inköp - lördag.
  7. Veckans frågestund - söndag.



Av Emilia Ekberg - 5 februari 2013 14:40

Hej hej! Som ni kanske vet så hade alla 00-er prov i svenska idag och det gick bra, hoppas jag :) Vi hade det ända till lunch. Efter lunch hade vi hemkunskap! Yeey! Då gjorde vi muffins! Dom blev jättebra. Så nu sitter jag och Sara och gör engelska läxan och äter muffins ;) hare gött!
Ps, jag fick en spricka i min mobil i går :(

Av Emilia Ekberg - 5 februari 2013 06:45

Godmorgon godmorgon! Idag är det nationella proven i svenska hela förmiddagen och på torsdag, suck...
Och igår tappade jag min iPhone på marken påväg till skolan så den fick en spricka :( Inge bra..
Hoppas nationella proven inte är så svårt :)
Kram <3

Av Emilia Ekberg - 4 februari 2013 17:08

Hejsan på er alla!
Jag tänkte börja med inspirations-bilder från och med idag ;)
Det kan vara inspiration på allt möjligt! Naglar, foto, mode, vad som hällst!
Så jag hoppas ni kommer att gilla det. För jag vill skriva om lite mer saker än bara vardagen osv..

Av Emilia Ekberg - 3 februari 2013 22:16

I morgon är det den jobbigaste dagen på hela veckan, måndag.
Så nu måste jag gå och lägga mig så jag får den skönhetssömn man behöver! Haha!
Nej men, godnatt! <3

Av Emilia Ekberg - 3 februari 2013 13:07


 




Om ni vill säga frågan till mig på instagram så heter jag Emiliaekbergbieber. Jag har lagt upp en bild som ni kan ställa er fråga där om ni vill, eller här i kommentarerna! ♥


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards