emiliaaekberg

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Emilia Ekberg - 1 mars 2013 20:04

Av Emilia Ekberg - 1 mars 2013 20:01

Hej hej! Idag så fick jag hem 3 nya skal som jag beställde för kanske 1-2 veckor sen. Det är ett 3D grisskal i "skrikrosa", ett vanligt rosa-lila som bara är runt iphonen, inte på baksidan, och ett "glass-skal" som är grönt och rosa, det typ droppar från det skalet , glassdroppar, jag är jätte nöjd!
Förutom att vi trodde gris skalet skulle vara med "gris-rosa" för det fanns och välja mellan den ljusrosa och den jag har nu, och då stog det Pink eller Rose, och vi tog Pink tror jag och då trodde vi det skulle bli den ljusrosa, men jag är nöjd endå! ;)

Av Emilia Ekberg - 1 mars 2013 18:31

Nej, för det är Justin biebers 19-onde födelsedag! Hurra hurra hurra!!! Omg, han är 19 år! Älskar han så mycket! Det finns knappt ord för att förklara hur mycket jag älskar honom! Jag hoppas han har haft det bäst idag! Jag älskar honom från djupet av mitt hjärta <3
Och alla haters, vad tror ni ni håller på med igentligen? Beliebers är så många många mååånga fler, så lägg bara av? Men jag hoppas Justins har haft det bäst idag iallafall <3 #truebelieber HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards