emiliaaekberg

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Emilia Ekberg - 18 mars 2013 17:24

Hej hej! Idag hade vi sov morgon, vi började klockan 10 och då gjorde jag iordning en god frukost! Sedan så hade vi bara 3 riktiga lektioner, No, läsning och so! Och så fick vi sluta 15 minuter tidigare till och med! Skönt!
När jag kom hem så la jag mig i sängen och läste min bok, som heter Kalla diamanter. Den är jättebra!
Och nu kollar jag på film och ska snart plugga lite till hemkunskapsprovet vi har imorgon. Men det är rätt så enkelt :) Ska även göra en jättegod soppa till familjen i kväll. När mamma kommit hem från affären. Kan lägga ut bild och recept senare kanske? ;)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards