emiliaaekberg

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Emilia Ekberg - 26 mars 2013 20:35

Hej svejs! Idag efter skolan gick jag, Emilia, Julia, Sara och Aleyna till hemköp för jag, Emilia och Aleyna skulle köpa den nya Justin bieber tidningen och då ville Sara och Julia följa med. Vi köpte även jordgubbar, choklad, och dricka :) Så det fanns några bord utanför och där satt vi och pratade och fikade. Sen så var det träning och nu har jag precis ätit och kollar nu på tv. Hoppas inte jag blir sjuk för mamma och pappa är sjuka och Sebbe (min bror för er som inte vet) var sjuk i helgen... Jag vill verkligen INTE bli sjuk. För i morgon har vi klassfest, och på torsdag en maskerad med mellan och högstadiet. Och det vill jag inte missa!
Men ja, vi hörs! Puss!

Av Emilia Ekberg - 26 mars 2013 07:16

Här har ni dagens outfit!
Tunn lång beige kofta: VeroModa - 199:-
Vitt linne: Cubus - 99:- tror jag.
Ljusblåa jeans: Lindex - 149, eller 199:-

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards