emiliaaekberg

Alla inlägg under mars 2013

Av Emilia Ekberg - 21 mars 2013 15:10

Och idag hände det för mig..
Först på rasten så var vi vid "snurran" som är som ett stort däck som snurrar (är dålig på att förklara, jag vet) och det var is i den och runt om. När jag skulle sätta mig på den halkar jag på isen och jag hamnar på svanskotan och gör illa mig där och höften/bäckenet där jag gjorde illa mig förut. Så nu kan jag knappt gå utan att halta. Sen så skulle Emilia i min klass göra en hjulning och då stod jag bakom henne, och då fick jag en smäll på låret. Och till sist på idrotten sprang Julia i min klass emot eller skulle springa bredvid mig, och då kommer hon emot min hand så den typ böjdes lite. Jag hoppas det var den sista oturs-olyckan idag iallafall...

Av Emilia Ekberg - 21 mars 2013 07:54

Nu sitter jag och äter frukost, börjar klockan 8:50 så det är skönt. Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag orkade bara inte.. Idag kommer en video på "dagens outfit" så håll utkik!

Av Emilia Ekberg - 19 mars 2013 14:40

Snö snö snö... Asså att det aldrig kan bli vår! Idag så började det snöa riktigt mycket, och det är dåligt! Kan inte våran komma snart? Och sommaren! Längtar sååå mycket till sommaren!
Är trött på vintern!

Av Emilia Ekberg - 19 mars 2013 14:37

Tjabba! (Har aldrig börjat ett inlägg med tja eller tjabba, nån gång måste det ju bli den första). Idag hade vi hemkunskap. Och jag har varit med Sara och Julia förut men vi bytte gruppe och då blev det jag, Julia och Filip! :) Bästa gruppen! ;D HAHAHAH!
Iallafall...Idag så gjorde vi nån slags Kina-mat av nåt slag typ, inte det godaste men men.. Det gick att äta iallafall! Haha! Här kommer bilder! :)

Av Emilia Ekberg - 18 mars 2013 17:24

Hej hej! Idag hade vi sov morgon, vi började klockan 10 och då gjorde jag iordning en god frukost! Sedan så hade vi bara 3 riktiga lektioner, No, läsning och so! Och så fick vi sluta 15 minuter tidigare till och med! Skönt!
När jag kom hem så la jag mig i sängen och läste min bok, som heter Kalla diamanter. Den är jättebra!
Och nu kollar jag på film och ska snart plugga lite till hemkunskapsprovet vi har imorgon. Men det är rätt så enkelt :) Ska även göra en jättegod soppa till familjen i kväll. När mamma kommit hem från affären. Kan lägga ut bild och recept senare kanske? ;)

Av Emilia Ekberg - 17 mars 2013 16:30

Nu är det bara 10 minuter sen är vi framme, suck.. Det har varit en jätterolig helg och vill gjärna göra om den!

Av Emilia Ekberg - 17 mars 2013 14:56

Hej hej! Nu sitter vi och väntar på att stafetten ska börja. Jag har duschat så jag är inte med på det. Men jag fick pers i 200.m med 2 sekunder! Och 2,2 tiondelar pers i 60.m så jag är nöjd! :)
Vi sov i ett klassrum och hade det jätte kul och mysigt! Vi umgicks med några andra från Sörmland också :) och snart efter stafetten åker vi hem.
Men det har varit en rolig helg och så!
Men nu kommer det några bilder under helgen! :D Hejdå!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards