emiliaaekberg

Alla inlägg under mars 2013

Av Emilia Ekberg - 8 mars 2013 14:23

Hej hej! Idag är det fredag! Det har varit en rolig dag i skolan. Men nu har jag kommit hem och väntar på att Tilde ska komma hit :) Här kommer några bilder vi har tagit under dagen, eller okej, på bild lektionen..

Av Emilia Ekberg - 7 mars 2013 20:24

He hej! Idag efter skolan gick jag till morfar och Britt-Marie, för jag ska vara här till kanske 9 för mamma och pappa och Sebbe är i Örebro på föräldrar möte. När jag kom dit så duschade jag för vi hade haft idrott sista lektionen. Men aa, sen så åt jag lite mellis och kollade på film. Och sen så gjorde vi iordning kvällsmat, och det blev super super gott!!! (Bild finns här nere) och nu kollar vi på Sveriges roligaste klipp och äter efterrätt ;)
I MORGON ÄR DET FREDAG!
Vi hörs! :*

Av Emilia Ekberg - 6 mars 2013 22:30

En bild från idag som jag och Sara tog :)

Av Emilia Ekberg - 6 mars 2013 17:39

Hej hej! Idag på sista lektionen så hade vi elevens val, och då gör vi en film på engelskan, och då gick våran grupp hem till mig för att filma lite. Men det gick bra! :) efter det så var Sara kvar hos mig och vi gjorde en engelska läxa, och åt melon. Nu sitter vi i soffan och ska filma en video, haha :D KOMMENTERA VAD VI KAN GÖRA FÖR VIDEO!!!!! :D

Av Emilia Ekberg - 5 mars 2013 19:57

Hej hej, förlåt att jag bloggar rätt sent och att det är första inläggen, men men. Idag i skolan tog vi en spruta mot röda hund, påssjuka och mässling. Jag trodde det skulle göra mycket ondare (det här låter hämskt) när dom stack in själva nålen, men sen så gjorde det jätte ont.. Och idag när jag skulle träna friidrott så sprang vi 200.m och sprang mitt absolut snabbaste men efter det så blev jag jätte yr och kände mig lite svim-färdig men sen gick det över, det kanske berodde på sprutan?
Men nu ska jag duscha och snart ska vi äta gott! ;) ses!

Av Emilia Ekberg - 4 mars 2013 22:29

(Förlåt att den kommer så sent)
Men här är den iallafall!
Agnes - All i want is you.

Av Emilia Ekberg - 4 mars 2013 16:21

Trotsar jordgubbarna som alla äter och skär iordning lite banan med choklad istället ;) Det tycker jag jag förtjänar! Haha!
Imorgon ska vi ta spruta för Mässling, röda hund och pås-sjuka.. Hoppas det går bra! :)
Men vi höres Bye! <3

Av Emilia Ekberg - 3 mars 2013 21:04

Hej hej, nu sitter jag och kollar på tv, ska gå och lägga mig om en timma, för det är ju skola imorgon :)
Men idag har jag nt gjort så mycket, mest gjort läxor och gjort en "Bedömer mina mascaror från 1-5" video ;)
Som kommer upp nån gång i veckan.
Och så åkte jag på träning kl 5.
Men vad har ni gjort då? Kommentera gjärna! :)
Men vi hörs! Puss :*

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards