emiliaaekberg

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia Ekberg - 28 april 2013 20:03

I morgon fyller jag 13! :D I dag kom ju släkten och firade mig, det var jätte kul och jag fick massor med fina presenter :) Här kommer lite bilder från firandet idag.

Av Emilia Ekberg - 28 april 2013 12:52

Hej! I morse så fick jag en present av min familj. För att jag redan visste vad det var. Det var en dam-tralla :D En jätte fin! :) nu är vi på lite lunch hos morfar och Britt-Marie. Sen så ska vi hem och då kommer hela släkten och ska fira mig :) Bloggar mer sen, puss!

<3

Av Emilia Ekberg - 27 april 2013 22:56

Hej! Nu ligger jag i sängen och ja, bloggar ju ;) Mina kompisar åkte hem runt halv 10 typ och efter det så testade jag presentera som jag fick.
3 tröjor, 1 mobilskal, 3 nagellack, 2 parfymer, örhängen, 1 bodylotation, Justin Bieber tandborste, Nagel-paljetter, shorts och ett par hörlurar :) Så jag är jätte nöjd! Allt var jättefint!
Nu ska jag fortsätta att bara ta det lugnt, och i morgon kommer hela släkten typ, och då får jag mer paket, och sen på måndag fyller jag på riktigt :D

(Felicia saknas på bilden, hon ville inte vara med..haha)

Av Emilia Ekberg - 27 april 2013 19:30

Hej! Vi har nyss ätit och så, nu ska vi köra sanning eller konka. Bloggar mer sen! Puss!

Av Emilia Ekberg - 27 april 2013 12:18

Hej! Nu sitter jag i solen med mamma och "solar", haha. Det är jätte varmt! Det känns som sommar! Nästa vecka är det ju Maj så ;) Ikväll kommer mina kompisar o h vi ska ha lite kalas för mig, eller ja, grill-party kl 18:00.
Här har ni några bilder som visar hur varmt det är ;)

Av Emilia Ekberg - 26 april 2013 14:50

Linne med spets: BikBok - 149kr
Ljusa jeans: Lindex - 199kr
Hår: Uppsatt i fiskbensfläta.
Smink: Bas-produkter, mascara.
Smycken: Halsband, Guldfynd - 20kr

Av Emilia Ekberg - 26 april 2013 14:46

Yeees! Fredag! Och det innebär helg! Och i morgon, lördag, så ska några kompisar komma till mig på grill-party, och på söndag kommer släkten och ska fira mig. För på måndag fyller jag 13 år, blir tonårig! :D Jag längtar jätte mycket! Men det är inte många dagar kvar alls :) Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och ja, bloggar. Senare så ska jag till fritidsgården med Aleyna och Julia. Snart kommer dagens outfit! ;)

Av Emilia Ekberg - 25 april 2013 15:32

Det är jätte varmt ute, och det blåser, så då tog jag dagens outfit utomhus istället ;) Jag tänker köra dagens outfit varje dag nu.

Kofta: VeroModa - 299kr
Svart tröja med nit-kors: KappAhl - 149kr
Svarta jeans: H&M - 149kr
Smink: Bas-produkter, Concealer, mascara.
Smycken:
Hår: Krusat hår och luggen uppsatt.

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards