emiliaaekberg

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia Ekberg - 21 april 2013 21:38

I morgon bär det av till Stockholm efter skolan. Och sedan konsert, så jag går och lägger mig nu. För jag måste ju vara utvilad ;) Men sov gott! <3

Av Emilia Ekberg - 21 april 2013 15:07

Tror jag dör lite!!! JUSTIN ÄR BARA TYP 1 TIMME IFRÅN MIG!
Imorgon kommer Tildes och min dröm att se Justin Bieber på riktigt gå i uppfyllelse! Jag kunde knappt sova inatt för att jag tänkte på det! Och då kommer jag verkligen inte kunna sova inatt! :D Tilde ska komma till mig efter skolan så ska vi göra oss iordning och sen åka till Stockholm kl 3. Har lagt fram set jag ska ha på mig, biljetten, ansiktskritorna, pengar och så. Åh Gud vad jag längtar!

Av Emilia Ekberg - 21 april 2013 14:58

Kyckling och potatisgratäng med god sallad :)

Av Emilia Ekberg - 21 april 2013 13:05

Här är en video på mina parfymer. Hoppas ni gillar den endå fast det är dålig kvalité och laggar lite då och då. Haha det rimmade ju ;)


Av Emilia Ekberg - 20 april 2013 15:03

Nu har jag kommit in efter att ha varit ute och läst lite. Måste ju göra något nyttigt på en lördag iallafall ;)
Men vi ska läsa 40 sider tills tisdag, och jag kan inte läsa på måndag eftersom jag och Tilde ska till Stockholm efter skolan. Så då fick jag läsa idag och kanske lite i morgon :)

Av Emilia Ekberg - 20 april 2013 11:22

Sen frukost med familjen! Men vi åt för en halvtimme sen :)

Av Emilia Ekberg - 19 april 2013 21:35

Nu kollar jag, mamma och pappa på en film och jag har precis ätit glass :)
I morgon ska jag inte göra något alls eftersom jag inte är helt frisk. Och idag så kom snuvan... Och nu är jag så täppt att jag inte känner lukten/smaken :/ Och pappa och mamma som lagade så god mat, (tror jag) eller det såg gott ut iallafall. :) Jag har även varit feberfri ungefär hela dagen, jag hade pyttelite feber runt 17, typ 37,7. Om det är feber?
Men nu ska vi fortsätta kolla. Vi hörs!

Av Emilia Ekberg - 19 april 2013 13:33

Hej! Nu sitter jag och pärlar mina hörlurar! Det tar evigheter! Men det är endå kul! :D

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards