emiliaaekberg

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia Ekberg - 16 april 2013 12:31

Hej! Nu ligger jag i sängen i och kollar på Greys Anatomi med mamma. I morse vaknade jag med 38,5 i feber, och när jag kommer upp runt 39 så är det risk för mig att svimma. Och när jag reste mig upp så blev jag yr. Så mamma fick komma hem från jobbet.
Utifall jag skulle svimma.
Vi ska väll äta lunch snart, och jag mår bättre idag. (Förutom febern i morse)
För nu har jag lite ont i halsen bara, och hostar. Så nu är jag väll på bättringsvägen, hoppas jag :)

Av Emilia Ekberg - 15 april 2013 23:03

Nu ligger jag i min säng och har typ svårt att andas e att det gör så himla ont i halsen.. Och så vill jag bara hosta, men det gör inte för då typ börjar jag gråta för det gör så ont i halsen och lungorna.. Bättre dagar finns det ju..
Men jag har tänt ljusslingan, så det är lite mysigt iallafall. Nu måste jag sova.
Vi hörs imorgon! Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 15 april 2013 07:16

Vaknade för 30 minuter sen med sjukt ont i halsen och lungorna! :( Och det har jag fortfarande. Så det blir ingen skola idag för mig.. :/
Men jag hoppas jag blir bättre under dagen, så jag iallafall kan komma till skolan i morgon!
Men nu får ha det så bra så bloggar jag senare.
(Bilden är tagen från i lördags)
Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 14 april 2013 22:10

Imorgon är det måndag, alltså ny vecka och då är det precis en vecka kvar tills JUSTIN BIEBER KONSERTEN!!! JAG DÖR!! :'D
Men godnatt er! <3

Av Emilia Ekberg - 14 april 2013 16:53

Idag är det söndag, dagarna går verkligen fort nu! Snart är det ju helg igen ;) Det är bara 34 skoldagar till sommarlovet!!! Åh vad jag längtar!
Jag ska göra något roligt och något jag ser fram emot varje månad tills Augusti!

April - Justin Bieber konsert med Tilde den 22a, och min födelsedag den 29e!
Maj - Till Barcelona med morfar och Britt-marie den 18e i 4 dagar!
Juni - Till Turkiet med familjen den 9e, i 15 dagar!:D
Juli - Till Stockholm med mamma för shopping i 2 dagar! :D
Augusti - Börjar högstadiet, 20e (tror jag) :D

Åh längtar till allt! <3

Av Emilia Ekberg - 13 april 2013 20:29

Nu är vi hos morfar och vi har precis ätit kvällsmat, är proppmätt! Men det blir väl efterrätt snart endå ;)

Av Emilia Ekberg - 13 april 2013 16:11

Nu är vi påväg hem. Jag är verkligen jättenöjd efter tävlingen! På finalen så sprang jag på exakt likadan tid! 9:18. Men jag fick ont i höften efter första loppet, så jag kanske hade kunnat sprungit lite snabbare, men jag är som sagt jättenöjd! När vi kommer hem så ska jag duscha sen ska jag, Sebbe och pappa till morfar och Britt-Marie under hela kvällen, för mamma ska ha tjej-middag och då får tydligen inte vi vara hemma..haha :)

Av Emilia Ekberg - 13 april 2013 14:12

Heej! Vi köpte nya spikskor som är jätte fina och snabba, och jag är jätteglad nu för jag sprang 60.m nyss och då fick jag 9:18 som är 2 tiondelars pers! :D Och så kom jag till B final! Fast var 1 ifrån A final.
Så nu ä det bara att ladda om och tagga till finalen.
Kram! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards