emiliaaekberg

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia Ekberg - 13 april 2013 11:32

Hej, nu sitter jag i bilen med pappa och typ sjunger till radiomusiken xD Haha, vi ska till Västerås för jag ska tävla i 60.m :) Det spöregnar... Men önska mig lycka till!
Kram Emilia <3

Av Emilia Ekberg - 12 april 2013 21:13

Hej! Nu sitter jag Julia och Aleyna i idrottshallen i skolan och kollar på när killarna har brottningsmatch och vi ska se när dom spelar fotboll också. Vi är ju där med dom som var på fritidsgården. :) Vi sitter på läktaren och käkar godis ;)

Av Emilia Ekberg - 12 april 2013 16:35

Hej alla! Glad fredag på er! ;)
Nu är jag med Aleyna och Julia på fritidsgården. :) ville bara uppdatera er lite. Vi hörs sen!

Av Emilia Ekberg - 11 april 2013 13:33

Hejhej! Idag har vi haft No-prov hela dagen så vi har inte gjort något speciellt förutom set i skolan. Det var 3 prov vi skulle göra, ett i morse, ett innan lunch, och ett efter lunch. Och sen fick vi sluta när vi var klara. Det gick väl bra, hoppas jag. :) Men vissa frågor som ställdes hade inte vi pratat om så dom frågorna var rätt så svåra, men annars gick det bra :)
Nu väntar jag på att Tilde ska komma till mig. Men vi hörs! Puss hej! <3

Av Emilia Ekberg - 9 april 2013 18:38

Hej alla! Idag så var det ju skola, matte 1 timme som första lektion....kul... Riktigt kul... Nej inte direkt. Jag har alltid svårt att sova på måndagskvällar och sen så börjar vi med en timmes matte-lektion! Och på måndagar börjar vi med idrott. Ibland förstår jag inte hur våra lärare och rektorer tänker..haha! Men seriöst, idrott som första lektion på en måndag?!
Efter skolan så var jag med Julia och Aleyna. Vi körde typ cup-song hela tiden och sen höll på med Aleynas iPad. Men förutom matte-lektionen idag så har det varit en bra dag.
Vi ses, kram på er! <3

Av Emilia Ekberg - 8 april 2013 16:26

Idag är det ju måndag, och första skol-dagen sen lovet. Det var roligt och så, men nu känner jag att jag håller på att bli sjuk..Jag har ont i halsen och är trött. Så jag är förkyld. :/
Men när jag kom hem från skolan så gjorde jag varm choklad, tog fram några jordgubbar och choklad, läste min bok och bara myste i soffan, så det var skönt. Ska även ta ett varmt bad senare ikväll. Då orkar jag väll inte träna ikväll då..:/
Men jag hoppas jag mår bättre i morgon. Hare bra! <3

Av Emilia Ekberg - 7 april 2013 18:10

Vi stannade till en snabbis på Ikea för jag behövde en ny lampa. Vi köpte en lampa i gammaldags stuk, och en ljus-slinga med blommor på , som är jätte gullig! Efter det så sålde dom brända mandlar (som Sebbe och jag ääälskar) utanför Ikea, och då fick det bli 2 påsar brända mandlar oxå ;) men nu är vi strax hemma. Om 10 minuter. Hejdå! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards