emiliaaekberg

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia Ekberg - 7 april 2013 18:10

Vi stannade till en snabbis på Ikea för jag behövde en ny lampa. Vi köpte en lampa i gammaldags stuk, och en ljus-slinga med blommor på , som är jätte gullig! Efter det så sålde dom brända mandlar (som Sebbe och jag ääälskar) utanför Ikea, och då fick det bli 2 påsar brända mandlar oxå ;) men nu är vi strax hemma. Om 10 minuter. Hejdå! <3

<3

Av Emilia Ekberg - 7 april 2013 17:29

Dopet var jättefint och jag fick filma och hålla i vatten i dop-funden. Efter dopet så fikade vi med alla gäster och dom öppnade dop-presenter. Här kommer några bilder som jag tog under dopet.

Av Emilia Ekberg - 7 april 2013 11:07

Hej hej! Nu sitter jag i bilen mot Stockholm och vi ska på dop för min lilla kusin Cornelia. Vi ska fika där efter och sedan åka hem. Idag är det sista dagen på påsk-lovet! :/ Men det känns som om det var evigheter sen vi slutade. Och nu är det bara 2 veckor kvar till Justin bieber konserten!!!! :'D Och 3 veckor tills jag blir tonåring! ;)
Men ja, nu kommer bilder på hur min outfit är idag på dopet. :)
Ha de bra!

Av Emilia Ekberg - 6 april 2013 20:19

Hej! Nu sitter vi och äter och kollar på filmen hunger-Games! Det kallar jag en riktig mysig lördag! :)

Av Emilia Ekberg - 6 april 2013 19:11

Här är några bilder på när jag hoppar studsmatta. Gjorde en video på det idag, som kommer upp senare!

Av Emilia Ekberg - 6 april 2013 19:01

Steg efter steg kommer nu :)
1: Skölj ansiktet noggrant.
2: Torka det försiktigt.
3: Lägg på gelen/masken på ansiktet, Undvik runt ögonen.
4: Låt gelen vara på i ungefär 20 minuter. Då den har börjat låssat.
5: dra försiktigt bort gelen/masken.
6: Tvätta ansiktet igen.
Sen så får man en jätte-len hy och masken drar ut pormaskar.
Här är stegen på bilder!

Av Emilia Ekberg - 6 april 2013 00:06

Under Let's Dance så tränade jag lite egen styrke-träning hemma framför teven. Jag har en app som är jättebra! Den heter Träningspass, ladda ner den om ni vill komma igång med träning snabbt och enkelt och det är faktiskt kul! Haha, nu lät jag som värsta träningsexperten..
Jag brukar köra mage och hel-kropp som mest. Här är några bilder på själva appen.

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards