emiliaaekberg

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia Ekberg - 5 april 2013 19:20

Hejsan! Nu kommer en haul-video på det jag fick och köpte på stan idag. Det är rätt så dålig kvalité men när man spelar in det på videofyme så är ju inte det de bästa...

Hope you like it!

Av Emilia Ekberg - 5 april 2013 15:45

Vi fikade på Street och jag tog en mandeltårta. Vi har precis sattit oss i bilen och vi är nu påväg hemåt. Jag fick några saker oxå. 1 tröja, 2 halsband (ett köpte jag själv), fika, och ett nagellack :) Så jag är tacksam för att vi skulle ju igentligen bara ner på stan för att fika ;)

Av Emilia Ekberg - 5 april 2013 13:26

Heej alla!
Nu sitter jag i bilen påväg till stan med morfar och Britt-Marie. Vi ska först kolla på en liten dop-present till min minsta kusin Cornelia. Dopet är på söndag. Sen så ska vi ta en fika på caféet Street. Åt nyss lunch, omelett. Älskar det! :) Men en bild kommer väl upp på mitt fika. Haha! Men vi ses!

Av Emilia Ekberg - 4 april 2013 21:14

Jag och Felicia körde 2 styrke-pass och sprang 4 styckna 60.m-lopp Och vi gjorde en bra träning faktiskt :) Är jätte nöjd! För styrkepassen var väldigt jobbiga. Nu sitter jag och kollar på teve. I morgon ska jag och Britt-Marie åka till stan och fika. :) Så då kommer det väl upp några bilder.
Men vi hörs! Och glömt inte, träning är viktigt!

Av Emilia Ekberg - 4 april 2013 17:25

Sorry för att det här är det första inlägget idag. Jag har bara inte gjort något alls känns det som. Bara kollat film, spela The Sims, och hoppas studsmatta i typ 10 sekunder känns det som. Nyss så stekte jag ett ägg, skar några gurk-bitar och hällde upp ett glas smothie, för nu ska jag på träning. Det är jag och Felicia :) Vi ska träna ensamma nu när det är lov. Så ska våra mammor (som är tränare) planera lite typ. Men nu måste jag äta upp och sedan byta om. Vi hörs! :)

Av Emilia Ekberg - 3 april 2013 22:28

Tröja: (nr 1) GinaTricot, 79:- (rea)
Vit tröja med paljetter: Lindex, 75:- (rea)
Spegel: In&Finn, 25:-
Klocka: In&Finn, 65:-
Allt var jättebilligt så jag är nöjd över att få dessa fina saker till ett så bra pris!

Av Emilia Ekberg - 3 april 2013 15:50

Hej! Nu sitter vi i bilen till Tuna. Jag ska inte shoppa, bara följa med Tilde och hennes familj dit för dom ska kolls lite. I morse vaknade vi runt 10 och sen gick vi upp och åt jätte god frukost, och sen gjorde vi iordning oss och vi gick hem till mig för att måla naglarna en stund. Sedan gick vi hem till Tilde och åt korv med bröd. Och nu är vi påväg till Tuna park :)

Av Emilia Ekberg - 3 april 2013 15:49

Hej! Nu sitter vi i bilen till Tuna. Jag ska inte shoppa, bara följa med Tilde och hennes familj dit för dom ska kolls lite. I morse vaknade vi runt 10 och sen gick vi upp och åt jätte god frukost, och sen gjorde vi iordning oss och vi gick hem till mig för att måla naglarna en stund. Sedan gick vi hem till Tilde och åt korv med bröd. Och nu är vi påväg till Tuna park :)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards