emiliaaekberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia Ekberg - 26 juni 2013 17:33

Hej! Nu är jag och Tilde påväg till Ica Maxi för att köpa godis och snacks till ikväll för Tilde Ska sova över! :)
Vi ska kolla på 2 filmer och ha det mys, så bildbomben kommer imorgon... :)
Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 26 juni 2013 11:55

Svart underklädeslinne - H&M
Blått blommigt linne - Lefties
Svarta G-star jeans - Nån butik i Turkiet xD

Ikväll kommer BILDBOMB med bilder från Tuekiet! Eller imorgon, vi får se!

Av Emilia Ekberg - 25 juni 2013 20:54

Hej! nu sitter jag hos Tilde och äter vindruvor och choklad ute, gott! idag har vi bara lekt med kaninerna Stampe och Sotis och hoppat studsmatta med vattenspridare! Och nu håller vi på att fylla upp poolen, så det blir bad imorgon!
Tilde och Emma hälsar heeej! :D
Puss!

Av Emilia Ekberg - 24 juni 2013 20:10

Mys med bästisen! Chips, godis, dricka och filmen Ego! <3

Av Emilia Ekberg - 24 juni 2013 15:31

Hej! Nu så har jag träffat Tilde, äntligen! Jag gav henne en liten present från Turkiet, och hon blev så nöjd så :) Snart ska jag följa med dom och handla någon leksak till deras kaniner som dom köpte igår! Stampe och Sotis. Ursöta är dom! Sen ikväll ska Tilde och jag ha lite filmmys.
Men pusshej! <3

Av Emilia Ekberg - 24 juni 2013 01:04

Hej! Nu är klockan 1 och vi tar kommit till Sverige nu. Skönt!
Man fick Ipads på planet, och då kollade jag på film tills jag somnade...haha.
Åh vad jag längtar till min sköna säng hemma! <3

Av Emilia Ekberg - 23 juni 2013 09:54

Hejsan!
Idag är det sista dagen här i Turkiet.. Vi åker från hotellet runt 19, så planet går vid 21:00. Vi kommer kolla hem till Sverige inatt, så det här blir antingen det enda inlägget idag. Men ni får ha det så bra, pusshej! <3 :)

[Bild]

Av Emilia Ekberg - 22 juni 2013 08:23

Det var jätte dålig uppkoppling med internetet igår kväll, så idag när jag kollade på bloggen såg jag att bilden inte hade kommit upp på "midsommarklädseln". Så här är den :)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards