emiliaaekberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia Ekberg - 17 juni 2013 17:11

Hej! Nu ska vi gå till kinarestaurangen som finns på hotellet, hoppas det blir gott! Man vet ju aldrig, eftersom det är turkisk kinamat :) Sen senare ikväll så ska vi kolla på en show och spel yatzy, myys! Ha det bra! <3

[Bild]

Av Emilia Ekberg - 17 juni 2013 09:42

Hej på er!
Idag är det nog den varmaste dagen här! Det är riktigt varmt! Ska bli upp till 34 grader, och så är det varma vindar så hoppas jag inte bränner mig i solen! <3 ;)

Av Emilia Ekberg - 16 juni 2013 17:42

Hej! Nu har jag uppdaterat min blogg-app, och den är jättebra nu! Man kan göra flera saker. Som ändra text, vart den ska vara osv! Vi ska snart äta, så det fick bli ett snabbt inlägg. Ha det bra! Om en vecka åker vi hem, tråkigt. Men endå ganska skönt faktiskt :)

Av Emilia Ekberg - 15 juni 2013 15:40

Hej! Nu är vi påväg till själva Side, där det finns lite affärer och en marknad. Där ska jag kolla efter låga converse ;) Igår så köpte jag upp nästan alla mina pengar i en affär här vid hotellet, tre st tröjor, en hoodie och en kofta, i Hollister, Addidas, och Burberry -märkena så det var jätte bra endå :D
Men vi ses! Bye! <3

Av Emilia Ekberg - 13 juni 2013 21:12

Hej! Idag så gick vi längst några gator och i en liten galleria, för att hitta något fint att köpa. Tyvärr hittade jag ingenting, men imorgon ska vi åka in till själva Side och kolla där det finns mer :) Förlåt för inget bloggande igår, men tyvärr så var jag magsjuk.. Inge roligt alls, fick knappt sova någonting under natten, sov mest under dagen så aa :/ Men nu mår jag mycket bättre! Här är det sol och värme varje dag, hoppas ni har det bra!
Värme-kramar, Emilia <3

Av Emilia Ekberg - 13 juni 2013 21:12

Hej! Idag så gick vi längst några gator och i en liten galleria, för att hitta något fint att köpa. Tyvärr hittade jag ingenting, men imorgon ska vi åka in till själva Side och kolla där det finns mer :) Förlåt för inget bloggande igår, men tyvärr så var jag magsjuk.. Inge roligt alls, fick knappt sova någonting under natten, sov mest under dagen så aa :/ Men nu mår jag mycket bättre! Här är det sol och värme varje dag, hoppas ni har det bra!
Värme-kramar, Emilia <3

Av Emilia Ekberg - 13 juni 2013 21:11

Hej! Idag så gick vi längst några gator och i en liten galleria, för att hitta något fint att köpa. Tyvärr hittade jag ingenting, men imorgon ska vi åka in till själva Side och kolla där det finns mer :) Förlåt för inget bloggande igår, men tyvärr så var jag magsjuk.. Inge roligt alls, fick knappt sova någonting under natten, sov mest under dagen så aa :/ Men nu mår jag mycket bättre! Här är det sol och värme varje dag, hoppas ni har det bra!
Värme-kramar, Emilia <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards