emiliaaekberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia Ekberg - 13 juni 2013 21:11

Hej! Idag så gick vi längst några gator och i en liten galleria, för att hitta något fint att köpa. Tyvärr hittade jag ingenting, men imorgon ska vi åka in till själva Side och kolla där det finns mer :) Förlåt för inget bloggande igår, men tyvärr så var jag magsjuk.. Inge roligt alls, fick knappt sova någonting under natten, sov mest under dagen så aa :/ Men nu mår jag mycket bättre! Här är det sol och värme varje dag, hoppas ni har det bra!
Värme-kramar, Emilia <3

Av Emilia Ekberg - 11 juni 2013 17:24

Hej! Idag så badade vi första gången i havet, det var jätte stora vågor! Och jag tyckte nästan det var varmare där än i poolen ;) Tog även lite kort på mig med kameran i vattnet, en bild blev sjukt bra! Där jag liksom slänger håret bakåt i vattnet, haha, låter lite konstigt, men ni förstår nog :) kram!

Av Emilia Ekberg - 11 juni 2013 17:23

Hej! Idag så badade vi första gången i havet, det var jätte stora vågor! Och jag tyckte nästan det var varmare där än i poolen ;) Tog även lite kort på mig med kameran i vattnet, en bild blev sjukt bra! Där jag liksom slänger håret bakåt i vattnet, haha, låter lite konstigt, men ni förstår nog :)

.

Av Emilia Ekberg - 10 juni 2013 21:38

Hej! Idag har vi bara slappat vid ena poolen, sen gick vi till den andra poolen med vattenrutchebanor (stav) haha :D Det var grymt kul!
Och här i receptionen så finns det hollister kläder, Gucci och alla såna märken och kläder som man kan köpa, Och det är faktiskt billigt! 5? för ett hollister linne, alltså 50kr. Snacka om att jag kommer shoppa! ;D Klockan är halv 11 ungefär så vi slappar på rummet nu :)
Hare bra!

.

Av Emilia Ekberg - 10 juni 2013 21:36

Hej! Idag har vi bara slappat vid ena poolen, sen gick vi till den andra poolen med vattenrutchebanor (stav) haha :D Det var grymt kul!
Och här i receptionen så finns det hollister kläder, Gucci och alla såna märken och kläder som man kan köpa, Och det är faktiskt billigt! 5? för ett hollister linne, alltså 50kr. Snacka om att jag kommer shoppa! ;D Klockan är halv 11 ungefär så vi slappar på rummet nu :)
Hare bra!

Av Emilia Ekberg - 9 juni 2013 19:50

Av Emilia Ekberg - 9 juni 2013 19:49

Hej! Äntligen har jag lite wifi en stund! Vi har nyss ätit kvällsmat på en av restaurangerna och det var jättegott faktiskt! :) Mådde verkligen Inge bra på resan hit, verkligen illamående, och lite kräkningar nån gång i bland... Så det var verkligen Inge kul! Men nu är det över! Jag bjuder på ganska många bilder jag tog nu, under kvällen, fast det är på inlägget över :)
Ses imorgon!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards