emiliaaekberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia Ekberg - 6 juni 2013 13:21

Första är när vi fixar iordning oss till skolavslutningen!

Andra videon är hela första dagen på sommarlovet!



Av Emilia Ekberg - 5 juni 2013 15:16

Hej! Nu sitter Tilde och jag och äter jordgubbar med choklad i lekparken, haha. Super gott! Snacka om att vi kommer göra det offta under lovet!
Så, vad gör ni på eran första dommarlovs-dag? Eller ni kanske inte har slutat än? :) Ikväll ska jag också vara med Tilde, först skulle jag tränat men jag är lite förkyld, och man vill ju inte bli sjuk när man ska utomlands på lördag!

Av Emilia Ekberg - 4 juni 2013 20:36

Klockan 16.00 kom Alva och Emilia hem till mig och så fixade vi iordning oss till avslutningen. Det kommer en video senare ikväll, om ni vill? ;)
Men mina betyg blev jättebra tycker jag. Är verkligen nöjd! :)
Och så tog vi lite kort efter avslitningen, som kommer nu :) Hoppas ni haft en bra kväll! Vi har ätit rabarber-paj och så med familjen och släkten så aa :) Men nu är det sommarlov!!

Av Emilia Ekberg - 4 juni 2013 07:45

Åh, längtar så mycket till kväll, men endå inte :/
Vill inte splittras med min klass.. Men alla har ju egna val. Jag ska iallafall gå med Emilia till hösten, då är jag nöjd <3

Av Emilia Ekberg - 3 juni 2013 22:12

I morgon ä'r det skolavslutning, och sen sommarloooov!!! :D

När får ni sommarlov? Och vill ni att jag ska göra en video där jag visar hur jag fixar iordning mig? Koommentera! ♥


Av Emilia Ekberg - 3 juni 2013 13:52

Hej! Nu sitter vi på bussen mot stan, behövde byta ett par byxor som Tilde köpte igår :) Men vi hörs senare! Det är sjuuuukt varmt!!

Av Emilia Ekberg - 1 juni 2013 12:57

Hej! Nu ligger jag här och solar, det är 27 grader varmt i skuggan! :D
Nu är jag frisk, förutom snuvan.. Men det går över :) Imorgon ska jag och Tilde till stan eller till Tuna park. Har äntligen fått mitt kort nu så det blir första gången jag använder det ;) Kram på er! <3

Av Emilia Ekberg - 1 juni 2013 10:04

Idag är det den 1 Juni! Och då tycker jag verkligen det är sommar! Igår var det riktig sommar värme på kvällen, och så var det solnedgång, så vi satt ute och åt på altanen. Riktigt mysigt! Och det är knappt något måln ute nu! Och nu är jag nog helt frisk, förutom jobbiga hostan, men äsch :)
Men ska ni göra något speciellt 1 Juni? Skriv i kommentarerna vettja! :)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards