emiliaaekberg

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Emilia Ekberg - 30 juli 2013 21:49

Grattis till min bästa storebror Sebastian som fyller 17 år idag!
Tänk vad små vi var på den där bilden under, haha!

Puss & kram <3

Av Emilia Ekberg - 30 juli 2013 14:21

Hej på er!


Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket under dom senaste 3 dagarna, men jag ha inte orkat direkt.. Men men!

Igår så var ju jag och Tilde på stan, för hon fyllde år. Det var jättekul och vi köpte mycket och fina saker!


Det som jag vart mest nöjd med var nog ett undervattenskal! Tilde köpte ett likadant så vi provade dom direkt när vi kom hem! ;D Det var jättebra kvalité faktiskt!

Men här kommer en video på när vi testar det. Jag filmade mycket mer och bättre videos under vattnet, men det vart bara svart på videofyme, där jag redigerar! :/



Och här är en haul!



Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards