emiliaaekberg

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia Ekberg - 25 juli 2013 18:05

Hej!
Nu har vi varit på Tuna Park en sväng och kollat lite efter present till Tilde, bytit en sak på JC osv :)
Nu är vi på Coop och ska handla mat och en ny madrass till poolen :)
Det kommer ut en liten haul, och kanske en roomtour senare ikväll,
Hoppas ni har det bra, så ses vi!

Kram <3

Av Emilia Ekberg - 24 juli 2013 22:21

Hej!

Nu så sitter vi i soffan och myser! Vi kollar på Stuart Little och äter godis och chips :)
Vi var till slagsta glass också, supergott! Vi ska snart sova, eller Linus iallafall tror jag, men ja. Vi syns i morgon!

Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 24 juli 2013 14:43

Heej! Snart kommer min kusin Linus som snart fyller 6 år! Han ska sova över här och det kommer säkert bli jätte kul! Vi ska kanske åka till Sundbyholm och titta på båtarna och äta glass där så ja :)
Men jag bloggar mer sen!

Dagens outfit: Hollister t-shirt, jeans shorts, några söta armband.

Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 23 juli 2013 20:17

Hej!

Det vart lite ändrade planer inför kvällen. Vi skulle sätt allsång på Skansen men det var iskallt och målnigt, så vi tog tåget hem klockan 19 istället för typ 22. Så nu sitter vi på Ming Palace och äter kinamat, mumms!
Det fanns B&J på grönan, så då var det klart att vi åt ben&jerry glass!
Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 23 juli 2013 10:36

Hej! Nu sitter vi på tåget mot Stockholm!
Har köpt en tidning, tuggummi och dricka :)
Vet inte vad jag kan blogga om mer, haha. Men aa, nu är vi iallafall snart där!
Hoppas ni har det bra, kram <3

Av Emilia Ekberg - 22 juli 2013 23:01

Hej!

Imorgon ska vi till Gröna Lund! Vi kommer ta tåget klockan 10 typ, och sen komma hem runt 00:00. För vi ska se Allsång på Skansen också!
Det ska bli jättekul, för det var flera år sen vi familjen var där.
Men idag har jag inte gjort så mycket, haft tråkigt för Tilde och hennes familj var i Dalarna. Men jag badade lite, och lekte med hennes kaniner :)
Men jag bloggar på tåget imorgon!

Kram! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards