emiliaaekberg

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia Ekberg - 9 juli 2013 23:24

Hej! Idag så har jag varit med Emilia nästan hela dagen. Vi pratade, badade, solade och tog kort! Det var super längesen vi träffades! Och så vart hon jätte glad över hollister-tröjan som hon fick från turkiet :D

Av Emilia Ekberg - 8 juli 2013 21:28

Här kommer en mycket försenad haul från Stockholm. Hoppas ni gillar den endå, fast smäst kvalité. Jag filmar in på videofyme och lägger upp den sen via YT, det är därför. Men ni kan ju följa min videofyme för bättre kvalité om ni vill! ;D Heter ''Emiliaekberg'' 

KRAM! ♥ 

Av Emilia Ekberg - 7 juli 2013 21:00

Tog kort när jag stog i brygga och gjorde lite gymnastik, eftersom jag saknar gymnastiken mycket! Men det går inte med 2 sporter och sen läxorna i 7:an nu då. Imorgon ska vi någon stans med mammas faster, men det är hemligt! Som en sen födelsedags present till mig och tidig för Sebbe :D

Av Emilia Ekberg - 7 juli 2013 13:08

Hej! Nu är vi i Köping och badar. Knappt nåt moln så det är bra :) Saknar Turkiet! Men ha de bra! <3

Av Emilia Ekberg - 6 juli 2013 22:45

Förlåt att jag inte har skrivit nåt idag.. Har bara inte orkat och så har jag inte hunnit. Fast jag knappt gjort någonting så känns det som om dagen bara gick. Har solat, spelat kort med pappa, badat, hoppat, badat lite till, hoppat, och badat ännu lite mer..Haha! :D Då var det jag, Tilde Emma, och Isak. Och imorgon ska vi åka till Kristinelunds-badet som ligger i Köping med familjen. Men ha det bra! Kram <3

Av Emilia Ekberg - 5 juli 2013 22:24

Hej! Idag så var mamma och jag i Kungsträdgården och kollade på nån från Australien som typ jonglerade med knivar, hehe. Sen så åt vi Ceasarsallad på Wayns coffe och sen åkte vi hem. Så vi kom hem runt 16. Och då var jag med Tilde och badade:) imorgon kommer en haul-video på deg jag köpte. Hoppas ni gillar't!
Kram Emilia <3

Av Emilia Ekberg - 4 juli 2013 15:59

Nu är det biodags! Vi ska kolla på "Du gör mig galen" :D Fast nu är det reklam. skriver mer efter bion. Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 4 juli 2013 12:40

Hej! Nu så har vi tagit tunnelbanan till mina små-kusiner. Och dom har en stor Adidas-affär nära med super-rea, så där köpte jag 2 saker. Nu blir det lek med små-kusinerna Ebba och Cornelia. Ha det bra! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards