emiliaaekberg

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Emilia Ekberg - 4 augusti 2013 22:24

Tog ett kvällsdopp i poolen med Tilde för typ 20 minuter sen och det var jätte skönt! 28 grader, super!
Men idag har jag, Tilde och Emma bara solat och badat, lekt med kaninerna osv :)
En Colours of the rainbow tag och en nageltutorial finn på videofyme, EmiliaEkberg. Så kolla om ni inte redan har sätt ;)

Nu vill mamma att jag ska massera hennes axlar, haha så vi ses imorgon!

Kram! <3

Av Emilia Ekberg - 4 augusti 2013 12:03

Hej!
Igår så åkte vi ner på stan och kollade lite, det var fortfarande Rix-fm festivalen så ja :) Vi hann se lite när Alina Devercerski sjöng och hon är så himla bra! Sen klockan 22:00 så började Petter, och efter kanske 10 minuter kom regnet! Och massa blixtrar! Stora så att hela himlen lyste upp! Usch, det var det läskigaste jag varit med om! Och vi cyklade hem i det!! men annars var det jättebra! ;)

Puss <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards