emiliaaekberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia Ekberg - 21 augusti 2013 20:38

Hej hej!
Idag så hade vi riktiga lektioner, det är faktiskt skönt att börja som vanligt nu! Och jag hade spanska för första gången!
Det var jättekul faktiskt, spanska-läraren Nora Vera är jättegullig! Haha! Så nu håller jag på att lära mig att räkna till 10 på spanska då och kollar på Idol. Men ja, imorgon är det torsdag och vi ska ha SotA för första gången! Som är Teater, Musik, Sång och konst som man sen sätter ihop till en stor musikal på Stadsteatern!!
Så ja det ska bli kul!
Bild på dagens outfit finns nedan!

Kramisar på er! ?

Av Emilia Ekberg - 20 augusti 2013 22:12

Hej på er!

Nu kollar jag på teve och ska snart sova :)
Börjar 9:20 imorgon för spanskan är flyttad till eftermiddagen istället!
Idag så hade jag 20 minuters samtal med lärarna och ja, det gick bra så vi var klara efter 15 minuter.

Sen klockan 14 så cyklade jag och Emilia till Hemköp och köpte glass och sen cyklade vi till en lekpark och till en annan och trodde typ att "A" i Pretty Little liars var bakom oss, i buskar, och i svarta skåpbilar! hahaha! Men vi vart jätterädda!

Haha, Kramisar på er! ?

Av Emilia Ekberg - 19 augusti 2013 21:06

Hej på er!

Idag så var det ju första dagen i skolan, nya klassen osv! Det var väll kul, jo men aa, haha... Vi började halv 9 och slutade runt 1, för imorgon ska vi bara vara där i 20 minuter för samtal med lärarna, för varje elev :)
Så jag tror jag ska vara med Emilia under dagen efter samtalet :)

På videofyme finns det en "To School" video där jag fixar mig första dagen, men för er som inte har vfm kommer den upp här i morgon.

Kramisar!

Av Emilia Ekberg - 18 augusti 2013 20:12

Hej på er!
Jag har precis taget ett bad med ansiktsmask och ljus, så skönt! Men så vaarmt! Skillnad mot poolen! Haha;) Men ja, jag ställer klockan på 7 till imorgon för vi ska vara i skolan halv 9 och så måste jag möta Emilia för jag har ingen aning vart vi har nya klassrummet, haha sen ska jag spela in en video när jag fixar iordning mig så ja, får väl ta och lägga mig hyffsat iallafall :)

Men aa, vi går till halv 2 nånting och på tisdag ska vi bara vara där en halvtimme :)

Kramisar!

Av Emilia Ekberg - 18 augusti 2013 12:31

Hej, om kanske en halvtimme ska vi åka hel härifrån. Igår så var det jättebra! Sebbe och hans band var jätteduktiga, och Moa Lignell, och Darin! Sebbe fångade Darins "svett-handduk" haha! Han gav den till mig men nja.. Jag slängde den.. Hahahaha! Stället ligger precis vid vattnet så det var jättemysigt! :)

Kramisar!

Av Emilia Ekberg - 17 augusti 2013 10:42

Hej hej! Nu är vi påväg till Fagersta för att se när Sebbe spelar med sitt band där, och så ska vi kolla på Moa Lignell och Darin som spelar efter :) Sen så ska vi bo i en stuga så ja, det ska bli mysigt.

Men jag skriver när vi är framme, pusshej!

Av Emilia Ekberg - 17 augusti 2013 10:41

Hej hej! Nu är vi påväg till Fagersta för att se när Sebbe spelar med sitt band där, och så ska vi kolla på Moa Lignell och Darin som spelar efter :) Sen så ska vi bo i en stuga så ja, det ska bli mysigt.

Men jag skriver när vi är framme, pusshej!

[Bild]

Av Emilia Ekberg - 15 augusti 2013 21:43

Och jag ääälskar den! Så himla gullig! Passar perfekt i mitt rum och fönster! Köpte den på Hemtex för ca 300kr med alla delar då. Love it! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards