emiliaaekberg

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Emilia Ekberg - 9 januari 2014 21:25

Hej på er!

Duschade nyss och då använde jag mig av världen bästa schampo och balsam, haha!
Nej men, det kommer ifrån Lóréal Paris hårvårdsprodukter, och är i deras nya kollektion, crystal!
Det är iallafall ett schampo som ska göra håret mycket mer glansigare och finare! Och det har typ som glitter i sig, men det blir dock inte glittrigt i håret, som tur var.. Man vill ju inte komma till skolan med hår som verkligen glittrar? Eller?
Och balsamet gör håret superlent!

Så det här kan jag verkligen tipsa om till er!
Det kostar runt 20kr styck och man kan köpa dem i vilken affär som helst :)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards