emiliaaekberg

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Emilia Ekberg - 18 januari 2014 18:28

Grattis mamma på födelsedagen!

Av Emilia Ekberg - 18 januari 2014 18:23

Av Emilia Ekberg - 18 januari 2014 00:25

Hej hej!

Idag så var jag och Tilde på stan, för att träffa en tjej som heter Tilda för att ge hennes giveawaypriser som hon vann i tildes och min giveaway!
Hon och hennes kompisar var jättegulliga och ville ta kort och autografer, haha söta!!

Men iallafall, jag köpte 1 ur-gullig magtröja på BikBok. Den har massor med blommor på sig så den passar verkligen till våren!
Den kostade 99kr!

Och som sagt, det är en magtröja. Jag tog egentligen en för stor storlek så man inte direkt såg hela magen.. :)

Och sen på H&M köpte jag ett vinrött/brunt nagellack från Essie för bara 50kr på rean! 50kr! Super billigt!

Och så köpte jag även Eye makeup remover sticks. Så ifall man får tex mascara på ögonlocket så är set bara att ta bort det med den! Den kostade bara 30kr!

Samir och Aina ifrån Paradise hotel var i Eskilstuna idag, där jag bor!
Och dom var på stan när jag och Tilde var där, så det var jätte mycket folk. Men när vi sprang från 21:an till där dom var så var dom borta, men sen så såg vi att dom hade gått till 21:an när vi hade sprungit där ifrån! Det märkte vi när vi var på bussen hem..typiskt!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards