emiliaaekberg

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2014 21:27

När jag och Tilde var på makeup kursen köpte vi lite saker!
Jag köpte såklart produkter från makeup store, eftersom jag hade fått ett presentkort därifrån på en makeupkurs och få handla smink där för 495kr. Jag köpte en superbra cc Fondation för 330kr.
En easy cover red concealer för 175kr, och sen fick jag en gåva som var ett rött läppglans! :D Super nöjd!

Sen har det kommit... VICTORIA SECRETS body mist till stan! Då köpte jag vanilla Lace och pure daydream, älskar dem!
Asså dem luktar sååå himla gott! Dem kostade 149kr st :)

Sen så köpte jag och Tilde varsin ansiktsmask, för vi har sleepover (mer bilder kommer sen) och vi hade tänkt ha lite spa-kväll! :D
Den kostade bara 12kr!

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2014 21:20

Vart verkligen huuur nöjd som helst!
Personalen på makeup store var jätte trevliga och tipsade om bra produkter och bra sätt att använde dem på!
Jag valde att hon skulle sminka mig till en vardaglig look, men endå lite festligt med smokey Eye.

Av Emilia Ekberg - 21 februari 2014 14:45

Nu är jag med bästa Tilde och bästa Maha! Vi har jätte kul, pratar och tar kort!
Snart ska jag och Tilde till stan för Maha ska hem.
Jag ska nämligen tiiiiill...MAKEUP STORE för en PRIVAT MAKEUP KURS! :D Är så taggad!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards