emiliaaekberg

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Emilia Ekberg - 23 februari 2014 20:52

Heejsaan!

Såg nyss att det är MINDRE ÄN 100 kvar till 3000 följare på videofyme!!
Åhh vad glad jag är, tack vare er! <3

Så, vad har du gjort idag då Emilia?
Jag träffade Tilde och Maha ungefär vid 1. Då sminkade vi oss och gick ut för att photoshoota lite!

Riktigt fina bilder, som kommer i inlägg framöver!
Sedan blev det för kallt så vi gick in och fotade istället, haha! Sen pratade vi lite och nu sitter jag och kollar på tv!
Sportlovet har iallafall varit jätteroligt, men kort... Att inte lov kan vara längre?!

Aja, nu ska jag "njuta" av dem sista timmarna av lovet.

Ha de gött! <3
(Bilden under är en av typ 100 bilder vi tog idag)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards