emiliaaekberg

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia Ekberg - 31 oktober 2013 22:37

Hejsan!

Det har varit superkul i Stockholm idag!
Dock att vi fick vänta nästan mer än en timme för att komma in till Hollister och att vi fick väldigt ont i fötterna, men det var det värt! Haha!
Vi gick in i massa affärer som inte finns i Eskilstuna så det var roligt att checka in dom! T.ex, Sephora,Mango, Zara och Hollister! ;)

Godnatt! <3

Ps: En haul finns ute på videofyme ;)

Av Emilia Ekberg - 31 oktober 2013 09:34

Nu sitter vi på tåget! :D

Av Emilia Ekberg - 30 oktober 2013 23:09

Nu taggar vi Stockholm! Måste gå upp innan 7, men de är det värt!
Vi längtar sååå!
Mer bilder imorgon, på dagens outfit osv! Kram!

Av Emilia Ekberg - 30 oktober 2013 13:24

Hejsan!

Nu så är jag hos morfar och Britt-Marie och äter lunch, hemmagjord kebab ;)
Sen ska jag cykla hem och vara med Tilde. Vi ska nog bara planera inför imorgon. För då ska vi till Stockholm och shoppa! :D
Det ska bli såå kul! Vi kommer ta tåget runt nio så kommer vi dit när affärerna öppnar ;)

Fick 4a nya nagellack från Loréal Paris av morfar och Britt-Marie, för dom har precis varit i Paris, så det passade ju bra ;)
Så nu har jag nya och snygga naglar tills imorgon!

Av Emilia Ekberg - 28 oktober 2013 17:51

Det tog ungefär 3 timmar att baka, men så värt det!
Det vart så himla gott!
Och eftersom jag är glutenintolerant så trodde jag inte det skulle gå med mitt dåliga mjöl haha, men det funkade! :D

Av Emilia Ekberg - 27 oktober 2013 15:57

Hejsan!

Idag så har jag och Tilde gjort "No mirror makeup-challenge" på 3 minuter! Det var så kul! Ni borde prova det hemma, haha!
Det vart lite fail med eyelinern men annars så ;)

Och inatt så ställde man om till vintertid, så då fick man sova en timme längre, skönt! Det märks att det snart är vinter för det är redan mörkt, och klockan är inte ens 4!

Men ja, här kommer några "fina" bilder på resultatet av utmaningen!

[Bild]

Av Emilia Ekberg - 25 oktober 2013 17:02

Hej!
Nu är jag med Alva och Emilia och kollar på Halloween avsnittet på pretty Little liars! Såå bra!
Vi har gott till Hemköp och köpt godis och snacks, gott ;)

Av Emilia Ekberg - 24 oktober 2013 14:08

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men har inte hunnit osv.
Nu har vi svenska och sen SotA, kul! Har precis skrivit klart en bok på datan så nu får jag läsa istället..

Men imorgon är det äntligen fredag! Och då kommer det komma en "My Friday" på videofyme!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards