emiliaaekberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia Ekberg - 29 juni 2013 20:16

Hej! Nu har vi ätit god mat och efterrätt, Linus och jag badade i deras pool, iskallt men det struntade vi i...?
Nu så myser jag med Matilda i soffan och kollar på film. Ska försöka att få henne somna lite :) Och Linus kommer väl snart in också. Men vi hörs sen kanske, puss :*

Av Emilia Ekberg - 29 juni 2013 14:39

Hej! Nu är jag hos farmor och farfar, det är jätte mysigt här! Helt lugnt och tyst, vid vattnet :) Ska väl gå över till kusinerna en stund också, men jag bloggar mer sen! Puss! :*

Av Emilia Ekberg - 28 juni 2013 23:30

Det var jätte gott och jätte mysigt, Sen satt vi på vår altan en stund. Och nu ska jag snart sova. Imorgon ska vi ut till farmor, farfar och kusinerna och sova över där! :) men ha en bra fredag så hörs vi! <3

Av Emilia Ekberg - 28 juni 2013 17:50

Hej! Nu så ska jag, Sebbe, mamma pappa, morfar och Britt-marie snart cykla till Restaurangen Papas Tapas!
Bild på maten kommer sen! :D <3

Av Emilia Ekberg - 27 juni 2013 22:00

BILDBOMB!


                                                                    


Det var dom bästa bilderna jag hittade från alla som vi jag tog i Turkiet. Sebbe och mamma tog några kort här också ;)

Men ha det så bra, pusshej! ♥



Av Emilia Ekberg - 27 juni 2013 15:45

Hej! Nu är vi i Västerås och ska vara där till kvällen, för Sebbe ska spela med sitt band på Västerås-festivalen :) Darin ska spela där också! ;)
Men jag kommer väl blogga lite smått under dagen. Ha det bra! <3

Av Emilia Ekberg - 27 juni 2013 00:42

Av Emilia Ekberg - 26 juni 2013 20:10

Nu kommer 3 videos! 1 där jag visar runt och så vad vi gjorde i Turkiet. En haul från Turkiet. Och en Bff's tag med Tilde! Hoppas ni gillar't!



Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards