emiliaaekberg

Alla inlägg under december 2012

Av Emilia Ekberg - 31 december 2012 23:45

Om en kvart är det 00:00 2013! Vi ska gå till backen strax och kolla på fyrverkerierna!  

Jag tänker ta med min kamera, så i morgon kommer det nyårs-bilder! 

Haha, förr förra året var vi jätte nära att få raketer på oss!! Haha.. xD

Men nu ska vi gå, ses! Och ha ett riktigt bra nyår! Puss :*


 

( bilden är från google )

Av Emilia Ekberg - 31 december 2012 15:23

Hej hej! Sista dagen på 2012! Yeeeeeeeyyy! 

I morse (eller ja kl 12) så skypade jag med Sara, och det var jätte kul :D haha.

Sen så lockade jag mitt hår, först gick det helt åt skogen men sen så blev det några fina lockar, iallafall.. Sen så åt vi och nu väntar vi på att Elin, Moa Uffe och Ulle (Ulf, Ulrika) ska komma ;)

Hoppas dom kommer snart! Ses! :*

Av Emilia Ekberg - 30 december 2012 19:44

Hej, idag glömde jag HELT och hållet bort att blogga, förlåt. Idag vaknade jag 11 och då höll jag på med mobilen till typ 12, och bara myste i sängen. Medans mamma och pappa åkte och handlade så tog jag tag i lite nyårs-städning i mitt rum. (Vet att jag skrev att jag kanske skulle göra det i går men då gick jag ut och tog lite kort som kommer upp i morgon) ;)
Senare under dagen så bytte jag lakan till mitt nya Justin Bieber lakan!!! :D älskar det! Kommer att sova som en prinsessa inatt! Och i morgon är det nyårsafton! Klockan 15:00-16:00 kommer våra gäster :) Elin och Moa, och deras föräldrar. Elin är 16 och Moa 13. Vi har firar nyår med dom i 16 år! Haha. Enda sen Elin och Sebbe föddes , båda är ju 16. Vi brukar göra en film varje nyår, kanske lägger upp den här om dom vill och ifall vi ska göra en film :)
Puss och hej! <3

Av Emilia Ekberg - 29 december 2012 12:34

Idag så har jag nog tänkt att inte göra något alls, det måste finnas såna dagar också! Tilde är inte hemma så jag vet inte. Fast jag kanske ska ta och städa mitt rum lite inför nyår. Eller kanske göra lite på matteläxan, jag vet det låter jätte trist, men men.. Eller så går jag och duschar och fixar i ordning mig.. Eller så ligger jag bara kvar i soffan och kollar på tv med min mysiga filt ?
Kramar Emilia ?

Av Emilia Ekberg - 27 december 2012 22:07

Hej! Nu har vi badat och bastat och haft spa. Vi hade ansiktsmask och musik och saft ? och choklad.. Hha (mycket och) nu kollar vi på film och äter massa gott. Filmen heter Fame. :) men vi höra i morgon . Puss puss :*
Kramar från Tilde och Emilia ?

Av Emilia Ekberg - 27 december 2012 22:07

Hej! Nu har vi badat och bastat och haft spa. Vi hade ansiktsmask och musik och saft ? och choklad.. Hha (mycket och) nu kollar vi på film och äter massa gott. Filmen heter Fame. :) men vi höra i morgon . Puss puss :*
Kramar från Tilde och Emilia ?

Av Emilia Ekberg - 27 december 2012 13:35

Idag spenderar jag hela min dag med Tilde. Och hela natten, hon ska sova över (y) så kul! Vi har kört Just Dance 4 i typ 2 timmar eller mer.. :D haha. Nu ska jag strax äta. Tilde och jag ska kanske se Mammas Pojkar på bio idag :) kul! Men vi hörs , nu ska jag äta! Puss och hej!

?

Av Emilia Ekberg - 26 december 2012 22:26

Det blev lite shopping på tuna park iallafall! Jag köpte en svart blus, en t-shirt som är genomskinlig på axlarna, och ett mobil-smycke. Det är ett hjärta som man stoppar in i "hörlurs-uttaget". Den är super-fin. Nu sitter vi och kollar på Fjällbackamorden på 1:an. Spännande ;) Imorgon kommer videon på mina julklappar :) Den skulle kommit idag, men när jag skulle spela in var batteriet helt slut.. Nu är den säkert laddad men nu orkar jag inte.
Vi hörs i morgon! Kramar Emilia ?

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards