emiliaaekberg

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Emilia Ekberg - 20 september 2012 21:18

Glömde helt hållet bort den idag ...
HHAHAHA så kul i skolan idag efter gympan, då skulle vi byta om och då kom vår magister in och ba: är ni klara, kan jag komma in ? När jag bara hade en topp och en igenomskillnig tröja på mig! Jag skulle se hur det såg ut utan linne på! :D HAHHA Och ena.sekunden när han kom in så kollade Sara.G på mig då satt jag bara där och stirra och sen kollade hon på min magister och sen på mig igen då hade jag gömt mig bakom min väska :'D HAHAHAHA omg.. XD
Sååååå pinsamt!!!
HHAHAHA
Och igår kom mitt friidrottslag 3a och 2a i stafetten! :D
Grattis till RÅBY!

//Em<3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards